Gym pass đŸ’ȘđŸ»

 
Woho,  idag tog jag mig till gymmet och gymmade efter tre veckors uppehĂ„ll . Konditionen var ju lite kass men men .  

Det blev Ă€ndĂ„ ett bra gym pass đŸ’ȘđŸ»

(null)

(null)

(null)


IgĂ„r gick jag en timmes promenad med chloey.  Hon var sĂ„ glad och ivrig vart vi skulle sen efter promenaden var bĂ„da hon o jag helt trötta.  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen pĂ„ kvĂ€llen tog min surf slut och jag har inte fixat internet hĂ€r hemma Ă€n men det hĂ„ller pĂ„ o göras nu bara att det Ă€r nĂ„got som inte funkar ordentligt.

SĂ„ jag har inte haft internet sen nu. 
Men pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt va det nĂ€stan lite skönt o inte kolla pĂ„ alla sociala medier jĂ€mt.  




Kommentarer:

1 Sanna:

Jag var ocksĂ„ tillbaka pĂ„ gymmet idag efter 2 veckor - sĂ„Ă„Ă„ skönt & ska tillbaka imorgon igen 😍 hĂ€rligt med en lĂ„ngpromenad!

Svar: Va hÀrligt :)
Michelle Frandell

2 Therese%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520Carlsson%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520:

Vad hĂ€rligt att du va tillbaka pĂ„ gymmet igen 😊..
Oj ja dĂ„ sover ni gĂ„tt i natt efter den lĂ„nga hĂ€rliga promenaden 😊

Svar: Ja det var gött :)
Michelle Frandell

3 Madelen:

Skönt med trÀning och promenad

Svar: Promenaden var alltsÄ inte under samma dag :)
Michelle Frandell

4 Jessi%2520:

Vad skönt med ett gym pass & sen en promenad med vovven đŸ™‚đŸ‘đŸ»

Svar: Promenaden var dagen innan :)
Michelle Frandell

5 Marie:

Ohh sÄ hÀrligt med trÀnings och hÀrligt med hundpromenad

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

6 Becka Lindhe :

Åh att inte ha internet Ă€r ju sĂ„ irriterande men tur du har fixat det nu!!
Promenad sitter aldrig fel, det Ă€r sĂ„ mysigt 😃

Svar: Ja men det har varit skönt o inte va sÄ beroende :)
Michelle Frandell

7 jessica:

jag önskar jag kunde tÀnka lika nÀr mitt internet strular, för mig blir det kaos, inte bara för jag inte kan kolla min socialmedier , utan för att man ej kan sÀtt igÄng musik heller kÀnns som man inte kan göra nÄgot haha xD

Svar: Det har varit rÀtt skönt utan internet ÀndÄ :)
Michelle Frandell

8 Jenny:

Du Àr sÄ flitig. Bra jobbat! Fina foton som vanligt :) Kram

Svar: Tack :) jag försöker^^
Michelle Frandell

9 Amanda :

SĂ„ hĂ€rligt med ett gympass och en promenad i bland Ă€r det bra att vara utan nĂ€t, đŸ˜Šâ€ïž

Svar: Ja verkligen men promenaden var dagen innan :)
Michelle Frandell

10 Madde:

Köpte gymkort och sĂ„ blev jag sjuk 🙁 men efter resan Ă€r jag pĂ„ G igen

Svar: Nej surt o bli sjuk , krya 💕
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: