Fredag ! 💕


Idag skulle jag varit ute med min nĂ€rmste vĂ€n pĂ„ pinchos men vi sa det att vi skjuter upp det till mellandagarna dĂ„ bĂ„da Ă€r friska !  

Ja ni hörde rĂ€tt, jag Ă€r sjuk igen och har kraftig förskylning och hostar mkt. FjĂ€rde gĂ„ngen nu pĂ„ tvĂ„ mĂ„nader- jag orkar inte!!! Men det har inte riktigt brutit ut Ă€n sĂ„ hoppas det inte blir lĂ„ngvarit.  

Jag hade ju tĂ€nkt gymma igĂ„r men jag kĂ€nde igĂ„r morse att det var nĂ„got som inte stĂ€mnde med kroppen. Ingen ork - frusen och stel och sĂ„ - sĂ„ jag tĂ€nkte jag tog en dusch se om det blev bĂ€ttre men icke.  Kan de va sĂ„ att det Ă€r miljöombyte för flytten har varit ? Ny omstĂ€ndighet ?  Har andra matvanor oxĂ„ nu och psyket mĂ„r jag vĂ€ldigt bra just nu.  

Har ialf bestĂ€mt mig för nĂ€sta köp blir en ny vinterjacka och tvĂ„ par skor för jag tar sönder mina sĂ„ fort.  

Pratade Ă€ven med min bror idag och han kommer till julen om tvĂ„ veckor- weeei . 

Min plutt gillar inte heller o va ute nĂ€r det Ă€r de e blĂ„sigt o regnigt. DĂ„ springer hon typ in 😍😂 sĂ„ söt mitt hjĂ€rtegull ... 
(null)

NĂ€sta köp 😍
(null)

Kommentarer:

1 Madelen:

usch dÄ. Krya pÄ dig vÀnnen

2 silverblomma:

Urch, drygt med förkylningar flera gÄnger pÄ rad..Testa att koka ingefÀra och socker i vatten och drick ofta, Àr en riktig bakterie dödare nÀr man Àr förkyld, brukar göra det sjÀlv..Krya pÄ dig och hoppas du fÄr en trevlig helg ÀndÄ..

3 Jessi%2520:

Å fy! :/ Jag hoppas att nu din 4:de förkylning blir kortvarig. Krya pĂ„ dig!

Svar: Ja det verkar sÄ . För feber har jag inte riktigt fÄtt
Michelle Frandell

4 Becka Lindhe :

Men fy din stackare, har du provat vitamin tillskott och Omega 3, det hjÀlpte mig nÀr jag var sjuk hela tiden för nÄgot Är sen ^^

Svar: Nix inte provat det men tĂ€nkt ... tack för tips 💕
Michelle Frandell

5 Therese:

Nej men vad trÄkigt =( krya pÄ dig vÀnnen

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

6 Jenny:

Usch dÄ. Din stackare. Vilken otur du har. Krya pÄ dig. Kram

Svar: Ja :/ tack
Michelle Frandell

7 Paulina:

Krya pĂ„ dig🌾Fina saker du har köpt 😊

Svar: Har inte köpt de Àn ..
Michelle Frandell

8 Popprinsessan:

Nej, men inte sjuk igen?!? Hoppas att du kan vila bort det sÄ att det Àr snabbt övergÄende denna gÄngen. Tycker alla Àr sjuka i en hel evighet denna hösten/vintern. BlÀ! Krya pÄ dig!

Svar: Ja det Àr mÄnga som Àr sjuka nu tyvÀr :/
Michelle Frandell

9 Mina:

Trist att du blivit sjuk igen. Irriterande nĂ€r förkylningarna bara avlöser varandra. Hoppas du snart mĂ„r bĂ€ttre igen ❀

Svar: Hoppas jag med :)
Michelle Frandell

10 Madde:

SÄ surt att bli sjuk igen. Fattar inte vad det har varit med den hÀr hösten. 3 gÄnger för mig

Svar: Ja det Àr nÄgot konstigt med denna höst/ vinter
Michelle Frandell

11 Sofie:

Amen nej, vad jobbigt att bli sjuk igen. Stackare... Krya pĂ„ dig! đŸ˜Šâ€ïž

12 Anonym:

Men fy inte nu igen. Du ska nog gÄ och kolla upp varför du blir sjuk hela tiden. Krya pÄ dig

13 Åse:

Jag Àlskar verkligen pinchos:)

14 Amanda :

Men fy vad trĂ„kigt att du har blivit sjuk igen ❀ hoppas att du slipper att bli sjuk nĂ„gĂ„t mer hoppas du vĂ€rkligen blir frisk snart

15 Marie:

Fint att unna sig lite dÄ nÀr du Àr sjuk, krya pÄ dig

Kommentera hÀr: