1:a December



Ännu en bra dag .  Jag mötte mamma i den gamla lägenheten för lite städ och fix innan jag lämnar nycklarna imorgon 😃 
Så imorgon tar jag och tränar efter att jag har lämnat nycklarna då äntligen förskylningen är borta.  👊🏻

Fick ute möbler till balkongen och hängde upp gardiner framför sängen . Sen rengjort spisen och tvn .  Här i den nya .  

Nu är det bara princip min canvas tavla kvar och köksbord att hitta 😊 

Hoppas ni haft en bra dag 👏🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mina nya utemöbler .  Vill ha ljusslinga runt balkongräcket 😍
(null)

Kommentarer:

1 Madelen:

Vad skönt att de är färdigt hel nu. Vad liten söt balkong du har

Svar: Ja nu är allt färdigt :)
Michelle Frandell

2 Madde :

Snygga utemöbler du fixat. Så skönt att bli av med den gamla lägenheten nu.

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

3 Anonym:

Så fin du är ❤️! härligt att du är frisk nu och att du kan komma igång med träningen.

Svar: Ja :) tack :)
Michelle Frandell

4 Paulina:

Spännande med ny lägenhet, ska bli kul att se😊 Fin du är😍

Svar: Jag har redan visat lägenheten i föregående inlägg ^^
Michelle Frandell

5 Therese%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520Carlsson%25252525252525252525252525252525252525252525252525252520:

Härligt att du är frisk 👍.. Va skönt att du snart är klar i lägenheten att det inte är så mycket som borde fixas hem 😊.. Fina balkongmöbler 😊

Svar: Ja det känns så skönt :)
Michelle Frandell

6 Sanna:

Skönt att lämna in nycklarna och att allt är klart sedan :) skönt att äntligen börja träna igen, det ska jag också i veckan 😍

Svar: Ja det ska det bli :) ja nör jag ändå är i stan så kan man ju passa på o träna :)
Michelle Frandell

7 Becka Lindhe :

Skönt att lämna nycklarna till gamla lägenheten 😃
Vi ska också skaffa möbler till balkong i framtiden och när vi flyttat 👍

Svar: Va härligt , det är så kul o inreda :)
Michelle Frandell

8 Marie:

Härligt att nu är ditt nya liv i nya lyan, skönt med nystart

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

9 Amanda:

Vad skönt att allt är fixat nu i den gamla lägenheten. Det blev jättefint på balkongen med ute möblerna. Har du en liten balkong? :)

Svar: Ja det är så underbart :)
Michelle Frandell

10 Jenny:

Så kul att flytta in i en ny lägenhet. Då har du att göra nu innan jul med inredning och göra det till ditt hem <3 Kram

Svar: Jag är redan klar med min inredning bara bord till kök kvar :)
Michelle Frandell

11 Amanda :

Vad skönt att du äntligen är frisk hoppas du inte blir sjuk någåt mer nu❤️ vad härligt att du snart är klar helt med den andra lägenheten och kan lämna nycklarna hoppas du får en fin dag 😊

Svar: Ja det ör skönt det :)
Michelle Frandell

12 Åse:

Dom där möblerna vart perfekta till :)

Svar: Ja verkligen 💕
Michelle Frandell

13 Mina:

Måste kännas så skönt nu när du äntligen kan lämna tillbaka nycklarna och lämna den gamla lägenheten för gott. Roligare att lägga tiden på den lägenhet som du ska bo i istället ❤

Svar: Ja men precis :) 💕
Michelle Frandell

14 Kamilla:

Måste vara skönt att äntligen lämna den gamla lägenheten helt och hållet

Svar: Ja nu är den gamla lägenheten helt tom
Michelle Frandell

15 Julia:

skönt att vara klar med lägenheten:) härligt att förkylningen är borta 😊

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

16 Sofie:

Bra att du fixat balkongmöbler 👌 vad fin du är på bilderna 😮😁

Svar: Ja det känns bra :)
Michelle Frandell

Kommentera här: