Kommentarer:

1 [email protected] :

Så otroligt fina bilder ☺️

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

2 Jennysvardag:

Nu fick jag jag trivs bäst i öppna landskap i huvudet, haha. Så fina bilder som du har tagit

Svar: Haha ja DEt var ju den låten ;)
Michelle Frandell

3 Hannas krypin:

Vilka fantastiska bilder du bjuder på. Nu längtar jag verkligen ut i naturen. Det är så vackert väder ute idag att jag nog måste ta med mig familjen ut på något. :-)

Svar: Ja det tycker jag att du ska göra :)
Michelle Frandell

4 Sarah:

Svanar är så fina :) Jag brukar också fota när jag ser några :)

Svar: Ja jag tycker det med :)
Michelle Frandell

5 Trollkatt:

Väldigt vackert verkligen! Här ligger isen kvar ännu faktiskt.

Svar: Oj va tråkigt att isen e kvar
Michelle Frandell

6 Tess:

Så vackert! Jag trivs också väldigt bra ute i naturen, det ger en underbar känsla :) Kram

Svar: Ja naturen gör en hel 💕
Michelle Frandell

7 Anna:

Vilka härliga bilder. Det är verkligen någonting rogivande med vatten.

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

8 Daisy:

Jätte fina bilder, vatten ör verkligen rogivande

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

9 Michaela :

Vilken härlig harmoni det är över bilderna 🙂

Svar: Det va så fint där :)
Michelle Frandell

10 Marie:

Såg också svanar häromdagen de är så fina och så fint du fångat landskapet

11 Anna:

Du är riktigt duktig på att fotografera vännen 😊❤️

12 Snabela:

Vilka otroligt fina bilder du har tagit. Förstår att du trivs där, de skulle jag oxå göra.

13 madelene:

Så otroligt fint!! Dessa bilderna får mig att vilja bege mig ut och fota bilder över landskap också

14 Mrs.Kjellstr%F6m:

Men så vackert där är, hade velat bo så eller ja i en skog med egen sjö typ haha :D
Riktigt fina kort där du fick medkänsla o allt

15 sofia:

Åh alltså du är väl bara för grym på att fota! Vatten är verkligen en av mina favoritsaker att fota :) <3

16 Therese:

Hahaha jag fick låter jag trivs bäst i öppna landskap när havet vill jag bo den fick jag i huvudet, härliga bilder =)

17 Frugan E:

Så vackert! Och vilka fina bilder. Naturen är ju underbar. :)

18 Julia:

Vilka härliga bilder! Så himla skönt att vara vid vatten :)

19 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så himla vackert :). Förstår vad du menar, nog är det något speciellt med naturen :)

20 Sara:

Så fina bilder. Jag utgår från att du har haft en fantastisk helg med Billie!

21 Sofia%252520Johansson:

Åh så fina bilder😍

22 Ullie:

nu börjar ja tänka på låten ha ha
oj va fint varit har du tagit kort? jätte mysig bilder o vid vatten är så mysigt

23 Madde:

Wow, såg verkligen jättefint ut. De dagarna vädret är bra är Sverige fantastiskt

24 Yela:

Men så himla fina bilder, tycker Stockholm har många vackra platser 😃💓

25 charlottelinden.se:

Åh, så vackert :) Var är bilderna tagna någonstans? :)

26 Amanda:

Oj så vackert! är det från Stockholm? jättefina <3

27 Sofie:

Vilka härliga bilder! :)

Kommentera här: