Torsdag



Tjo . 

Chloey leker för fullt . Fått ta o möblera om i lägenheten. Nu har hon fått tugg ben som hon gärna biter på . Imorgon måste jag beställa hem lite grejjer till henne .  ❤️ igår fixade jag så att hon är försäkrad med så nu är hon det 😀 det är mkt med en liten hund men det finns inget o ångra med henne ❤️ 

Jag själv mår fortfarande inte riktigt bra ... men hoppas det ger med sej snart . De var verkligen super jobbigt de två veckorna jag inte sov  o med mig o min epilepsi .blir allt dubbelt jobbigare .  Tog kål på mig typ . Sömnen har jag tillbaka men mår illa o så o har sömnpiller . 

Hoppas ni har det bra 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

❤️

Kommentarer:

1 Carolina :

Gud vad zoey är söt är så man vill köpa en hund själv går tyvärr inte då sambon inte är för hundar ❤

Svar: Chloey :)
Michelle Frandell

2 Linnéa:

Åh vad söt Chloey är! :)

Svar: Ja verkligen :)
Michelle Frandell

3 Denevigaresenären :

Hon är så himla söt! Krya! ❤️

Svar: Tack
Michelle Frandell

4 sofia:

Åh lilla sötnosen! Hoppas på att få se vad du har köpt till henne. Hoppas verkligen att du mår bättre snart :) <3

Svar: Ja bilder finns uppe på hennes nya saker :)
Michelle Frandell

5 Viktor:

Förstår känslan med epilepsin, sömn är så viktigt när det kommer till det. Jag kan inte hantera en dag utan sömn, jag är rädd hela dagen för anfall och har så enkelt för att få anfall då. Jag hoppas verkligen du mår bättre iallafall, även om det inte är 100% just nu!

Svar: Ja epilepsi är inget o leka med . Har inte haft anfall på 9 år . Men ibland tappar man rutinerna så då blir allt kaos . O det händer o det får man räkna med o acceptera . O ställa om ...
Michelle Frandell

6 Sofie:

Vilken fin liten vovve =)

Svar: Tack de e hon :)
Michelle Frandell

7 Anonym:

Krya på dig 💕

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

8 Sara:

Vilken sötnos!!

Svar: Ja 😍
Michelle Frandell

Kommentera här: