Hösten är här och träning på det



Hej på er . 

Idag gick jag upp vid 1 . Ja ni undrar säkert så sent . denna vecka har jag gått upp vid 4 då jag inte kunnat sova på nätterna .  Extremt jobbigt o varit vaken till klockan 5 på morgonen .  
Så fort jag  rör på mig och har nu börjat få igång i rutinerna igen med o äta på dagen istället på natten 😂 så känns de bättre idag . Men somnar jag innan natten så har jag svårt o sova under natten så detta måste ställas om rätts så fort . De e på väg . 
Och idag vill jag inte sova innan 22.00 trots hur trött jag än är . Så vill jag bara sooova .  

Gick en bit i solen idag o tränade . Härligt o se alla dessa löv 😀 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har på börjat en insamling till ung cancer på fb . Hittills har jag fått ihop 345 kr utav 1000 kr . Yey ! 

Det är för om tre veckor så var  det ett ÅR sen min bästa vän dog i cancer .  Ni kan läsa  i kategorin 2017 bilder på mig och vänner .  Jag kände jag ville göra något då Det är ett år sen snart .  
❤️ 

Kommentarer:

1 Annaasvensson:

Vad fin du är😊❤️

2 Denevigaresenären :

Usch, jobbigt med sömnlösa nätter.

3 Ina:

Va skönt med träning!

Svar: Ja de va de
Michelle Frandell

4 Tay:

Vilka fina bilder! 😍

Svar: Tack 👍🏻
Michelle Frandell

5 sofia:

Underbart att du har kommit igång med träningen, de hjälper en oerhört mycket! Du är så himla stark som kämpar på :) <3

Svar: Ja det har jag verkligen gjort . Ska träna på onsdag igen 💕
Michelle Frandell

6 Viktor:

Vad fint av dig att samla in pengar till ung cancer juu!

Svar: Tack
Michelle Frandell

7 Mariama:

Roligt med insamling! Fortsätt kämpa!

Svar: Tack
Michelle Frandell

8 Johanna:

Åh. Vad bra att du startat en insamling ☺️❤️

Svar: Ja nått kan man ju göra
Michelle Frandell

9 Lexochlogan :

Sömnen är ju så viktig gör att må bra och att få IM rätt rytm igen, men bättre att sova dag tid än inte alls såklart

Svar: Ja det är allt ...
Michelle Frandell

10 Micki:

Hoppas du snart kan sova ordentligt på nätterna! ♡

Svar: Tack de hoppas jag med ❤️
Michelle Frandell

11 Elisabeth:

Att kunna sova är viktigt. Önskar dig en fin vecka

Svar: Verkligen , desamma
Michelle Frandell

12 Jenny:

Åh det värsta som finns är att inte få sova! Nätterna blir så långa och dagarna dimmiga.

Beklagar din väns bortgång, cancer är en så hemsk jävla sjukdom!!

Kram kram

Svar: Ja det e det sjukt jobbigt men börjat ställa tillbaka rutinerna ❤️
Michelle Frandell

Kommentera här: