Första hel dag själv med chloey .



Hej på er 

Vi har fått nu våran egen tid o hon har genast kommit in i rutiner . Hon kissar inte inomhus alls elr bajsar . Så duktig ! 🐶💕 väldigt lekfull och vill hitta allt så har fått ställa undan bort sladdar och  allt gardiner med ^^ jag ska köpa lite aktivitetsleksaker i veckan till henne 🐶💕 sen sover hon i några timmar o direkt när hon vaknar så får man gå ut . Och sen är det lek i någon timme och så fortsätter det så . Har även kunnat handla mat idag . 

Så ja att ha en hundvalp är precis som att ha en bebis .  Mycket jobb . Men roligt för hon är så livlig och tyr sej hela tiden till mig .  

(null)

(null)

(null)

(null)


Tacksam till allt jag har . Och trots jag har chloey såklart saknar man Angust . Men det blir så mkt lättare i sorgen nu när jag har chloey . Jag modde så pass dåligt utan mina rutiner i två veckor och var helt Depp. Sov hos mamma o pappa åt dåligt men nu klarar jag o sova i lyan igen . Nu e rutinerna tillbaka .trodde inte de skulle va så jobbigt när Angust dog pgrav svår sjukdom - lugnödem och hjärtsvikt . 

Men Hon får mig att le igen- lille chloey . 

Min familj och min bästa vän Ida . ❤️

(null)     

Kommentarer:

1 Sandra:

Aaw vilken underbart söt liten hund Du har nu 💕 Underbart att ni har kommit in i rutinerna hemma och att du mår bättre ❤️

Svar: tack snälla :)
Michelle Frandell

2 Mirre:

Ohh så söt, jag provar nu från jobbet, där går det kommentera, men ej hemifrån. Dock har jag aldrig tid att sitta här tyvärr, men ville testa varför jag är spärrad och det är ju från mitt ip hemma, 🤪

Svar: konstigt får fram kommentarer från andra … kanske va just tillfället .
Michelle Frandell

3 sofia:

Åh lilla sötnosen! Blir så glad att du mår bättre nu när du har henne och så skönt att du har hittat rutiner med henne redan :) <3

Svar: tack min fina vän :)
Michelle Frandell

4 Viktor:

Hoppas rutinerna blir bättre nu och sömnen blir mycket bättre! Förstår det varit en tuff tid, men nu är det bara att kämpa sig uppåt! Ta hand om dig! :) Vilken otroligt söt hund ju, älskar valpar! :)

Svar: rutinerna hjälper otroligt mkt :)
Michelle Frandell

5 Daisy:

Vad fina bilder :)

Svar: tack :)
Michelle Frandell

6 Carolina :

Vad skönt att det går bra ❤💞hon är såå söt ❤💕💞

Svar: det går super bra :)
Michelle Frandell

7 Anna svensson:

Så himla söt! så glad att du har hittat henne så du har stt sysselsätta dig plus kärleken du får av henne 😍❤️

Svar: tack fina du :)
Michelle Frandell

Kommentera här: