Tisdag



Hej ! 

Idag tar vi det bara lugnt . Jag märker att chloey är extra trött efter vaccinationen och vill bara sova .  

Beställt lite mer från skogsrospa.se men denna gången beställde jag ansiktsmask som jag tänkte testa när jag får det 😀 ibland får man unna sej själv ❤️ 

Ska även köpa bättre koppel och sele i nästa vecka till chloey . Har idéer med att ändra om i lyan .  Vill inreda lite nytt :) med marmor bord , ny soffa och ny säng behövs men vet  inte när det blir en .  Än så länge kan de va bra o vänta tills hon blir rumsren . Men älskar o inreda.  

Ja drömma kan man . Tills de blir verklighet . 

(null)

Kommentarer:

1 Moa:

Marmor bord är så snyggt, det skulle jag gärna också inrett med :)

2 Daisy:

Ha en bra dag

Svar: Desamma
Michelle Frandell

3 Emelie:

Jag älskar också inredning och känner att jag vill göra om här hemma hela tiden😅

Svar: Haha ja så kan det va ❤️
Michelle Frandell

4 sofia:

Det är verkligen så sjukt kul att inreda och ändra om hemma. Får hoppas att din dröm snart blir verklighet :) <3

Svar: Det blir det alltid . :)
Michelle Frandell

5 Viktor:

Gillar marmor, det är så himla fint alltså! :)

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

6 Zanna Svärd:

Vad härligt med ansiktsmask, måste kika in på den sidan☺️ Att inreda är bland det bästa, renoverar hela huset nu så kommer få inreda kök, vardagsrum, ett loft och badrum☺️

Svar: Ja det tycker jag du ska göra bästa produkterna jag haft ❤️ ja det e så roligt med inredning
Michelle Frandell

7 Anna svensson :

Älskar också att inreda! 😍 marmor bord e ju såå snygga!!❤️❤️

Svar: Ja det är så kul :)
Michelle Frandell

8 yasmine mamma till dennis och angelina:

klart man ska unna sig.
önskar dig en fin dag
kram

Svar: Verkligen 😍
Michelle Frandell

9 Anna:

Men godingen! Hoppas hon har piggnat på sig.

Svar: Hon va bara trött efter den dagen hon hade vaccinerats 😀💕
Michelle Frandell

Kommentera här: