Lördag


Tjolahoppsan . 
Tänk va FaceTime kan göra mkt . Har börjat använda det mkt när jag pratar med familjen elr med Ida 💕 blev så glad när jag såg lille nadine . Och vi pratade igår 😀. Det gjorde min kväll . 

Använder ni FaceTime ?  

Anyways det blir o tvätta igen , lite små olyckor från chloey har hänt under veckans gång men det gör inget . Jag stressar inte henne fram . Det får ta den tid det tar . Vi går ut annars regelbundet och hon gör så bra ifrån sej . 

En månad nu har jag haft henne och då går vi in på andra månaden .  

Jag hoppas ni får en bra helg och va rädda om er ❤️ 

Tycker hon har blivit lite större . Chloey är nu tre månader . Alltså 13 veckor . 

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Anna:

Jag har en syster som bor långt bort så vi använder oss av facetime ofta! Superkul! :)

Svar: FaceTime e superbra 💕
Michelle Frandell

2 Viktor:

Facetime har jag aldrig använt, vet att mamma hade det och använde det, men aldrig provat det haha! :)

Svar: Testa :)
Michelle Frandell

3 Sofie:

Den söta vovven =)

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

4 sofia:

Hur sjukt som helst att du har haft henne så länge redan! Jag brukar faktiskt inte använda Facetime :) <3

Svar: Ja det e lite konstigt att det gått så fort redan 💕
Michelle Frandell

5 Amanda :

Vilken söt hund vad är det för en ras

Svar: Chinese chrested blandras pappilion 💕
Michelle Frandell

6 Cissi:

Jag älskar FaceTime använder alltid det och pratar med min syster son :)

Svar: Det är bäst 💕
Michelle Frandell

7 Daisy:

Vas fina bilder!

Svar: Tack
Michelle Frandell

8 Jessica:

Aldrig testat FaceTime..

Svar: Oj verkligen rekommenderar det är gratis :)
Michelle Frandell

9 Jennifer:

FaceTime är en bra uppfinning de 😃

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

10 Linda:

så fiiin!

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

Kommentera här: