Chloeys första snö


Hej på er . Ledsen jag inte skrivit men har inte orkat o inte vetat vad man ska blogga om . Det har ju varit black friday o allt och tycker det är sån hysteri kring det . Försökt undvika telefonen elr ialf sociala medier då jag inte orkat uppdatera på instagram el Facebook . Sen blivit sån hets kring hur kroppen ska se ut så må nästan illa av att gå in på instagram då alla bara visar hur perfekt man ska vara . . 
Bara en Reminder: du är fin som du är ❤️

Idag kom det snö till oss  i Jönköping , och chloey hade inga problem med snö . Det är redan vinter :) vad tycker ni om det ? :) 

Jag vet att tröjan är lite för liten men det hade tydligen gått upp när jag tog bild som ni ser .  Ska skaffa sele  nästa vecka . 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Mirre:

Oh så fin man kan vara där i snön =D

Svar: Ja hon är så fin många som jämt kommer fram till henne el ler o börjar prata :)
Michelle Frandell

2 Emelie:

Vi fick också vår första snö idag, så mysigt 😊

Svar: Åh va roligt :)
Michelle Frandell

3 Anna svensson:

Vilka fina bilder 😍❤️

Svar: Tack ❤️
Michelle Frandell

4 Moa:

Men vad fin ❤️

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

5 Ariella :

Är inget stort fan av Black Friday. Bi fyndadeviaf en tv vi pratat om länge då vår gått sönder. Något annat blev det inte. 10-25% rabatt är inte mycket komma med.
Vilken söt vovvsan och bilder

Svar: Tack ❤️ nä bara uttjatat med black friday
Michelle Frandell

6 sofia:

Ja det är verkligen så mycket hysteri på black friday, jag köpte enbart saker jag behövde och ändå hade tänkt köpa. Ingen snö här än men sjukt kallt, inte okej haha :) <3

Svar: Smart 👍🏻 man behöver inte gå o köpa bara för det är rea , tycker det e viktigt precis som du gjorde ❤️
Michelle Frandell

7 Viktor:

Vilken fin hund ju, så himla söt! Sjukt ju att det är vinter, det har inte riktigt landat än, för nyss var det ju höst haha!

Svar: Ja tiden går verkligen fort 😀
Michelle Frandell

8 Carolina :

Håller med dig är sån hysteri kring black Friday dock köpte jag något men inte för det va rea utan jag skulle ändå köpt de .hoppas du och sötisen får en fin söndag 😍❤

Svar: Verkligen värsta året någonsin tycker jag ... ❤️
Michelle Frandell

Kommentera här: