Ibland blir det ändringar


Min systerdotter är sjuk sen två dagar de trodde väl de skulle bli bättre men hon har feber nu och då kan jag inte åka :( har bokat om min biljett istället till om två veckor. Det väntas ett jättefint paket från min bror o hans fästmö.  Smycken 😍 finaste jag fått 😍 

Men paket klart man blir glad av 🎉😃 men huvudsaken för mig är o va min tid med dem . Gemenskap.  
❤️
Längtar efter dem 😢
(null)


Ikväller blir det spontant istället med Becca o kolla på idol :) 

Chloey var på djursjukhuset igår och fick bort stygnen .  Hon ska gå på lite medicin . Antibiotika och matcam.  För att få ner svullnaden på klon.  Annars var det bra men det var mindre bra att klon aldrig kommer växa ut igen 😢 vi tar aldrig rulltrappor igen.  

Hon blev även vaccinerad och kloklippning så ska boka tid för kloklippning om tre mån igen. As jobbigt o hålla på o fila o hon blir rädd utav klotången. Detta är väldigt normalt hos hundar.  

Hon fick verkligen en jobbig morgon och blev nedsövd eftersom hon är rädd för minsta lilla.  

Anicura är bäst.  Jag har alltid varit hos dem.  
Hon mår bra nu men hon är trött o vilar.  Men man märker mer gladhet i henne o att hon repar sej ❤️ mitt hjärta.  
(null)

(null) 

Kommentarer:

1 Amanda:

Så duktig hon är som kan gå så till vätrenären 😊

Svar: Japp
Michelle Frandell

2 Bland Kastruller och Vinglas :

Stackars lilla vovven, bra att det blir bättre i allafall.
Njut av helgen
Kram Kajsa

Svar: Jadå . Men aldrig mer rulltrappor
Michelle Frandell

3 Amanda:

Skönt att det gick bra att ta bort stygnen trots att hon är rädd. Bra att hon börjar må bättre <3

Svar: Ja det har läkts fint nu 😘
Michelle Frandell

Kommentera här: