Söndag



Ja nu var det bloggpause igen igår men jag åkte hem till mamma o pappa igår och det var bara skönt o komma ut lite.  Efter det så kollade  jag på serier och sen körde jag ett yoga pass. Kändes väldigt bra.  Ikväll blir det nog ett konditions pass.  

Tycker det är skönt nu när alla hjärtans dag helgen är över.  Denna veckan blir mest lugn men att fokusera på mig själv med träning och ljudbok o må bra . För det gör jag verkligen.  Jag känner att jag lever och må bra för första gången på väldigt länge.  

❤️

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Kamilla:

Jag kör också yogapass hemma från YT. Så skönt tycker jaga tt får göra i min takt. Kör ofta från Annas Yogaskola. Vad kör du ifrån?

2 Therese Carlsson:

Vilken härlig helg du haft 😊 härligt att spendera lite tid med sina föräldrar 😊

Svar: Ja det är det 😃
Michelle Frandell

3 Emelie Andersson :

Så mysigt med lite besök hos mamma och pappa :) skönt att läsa att du mår så bra <3

Svar: Ja man behöver träffa de med ibland 😃
Michelle Frandell

4 Popprinsessan:

Vad härligt att du mår bra! Tränar du yoga hemma?

Svar: Yes 😃
Michelle Frandell

5 Malin Svensson:

Åhhh vilken sötnos!! Kram ❤️

Svar: Ja hon är gullig*
Michelle Frandell

6 Amanda:

Härligt att höra att du mår bra vännen det är ju väldigt viktigt. Låter bra att du ska fokusera på dig och din träning denna vecka :)

7 Emma:

Va härligt med yoga=) va va de för serie du kollade på?

Svar: Lite olika👌🏻
Michelle Frandell

8 Amanda :

härligt att du med tränar yoga vilka pass kör du hemma D:

Svar: Jag kör yoga from Nordic wellness online pass 👌🏻
Michelle Frandell

9 Alva:

Bra att fokusera på sig själv också ju!

Svar: Ja det e det e ju 👌🏻
Michelle Frandell

10 Tina:

Vad mysigt att åka till mamma och pappa en sväng! Vad kul att höra att du mår så bra 😍 Duktig du är så tränar yoga och kondition och allt! Ha de bäst fina du!

Svar: Det gör jag 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: