Tisdag ...



Hej på er .  
Jag har tagit pause sen i fredags med bloggen . Jag har bara sovit vilat och försökt att bli frisk.  Fick en så kraftig förskylning o igår började hosta mkt.  Så har fått vara hemma från jobbet och det känns mindre bra 😕 men nästa vecka blir allt som vanligt igen .  

Men febern börjar nog avta nu då jag har kallsvettas en hel del .  

Kan knappt väntat tills på lördag då jag ska se Aladdin med mamma ❤️ har  knappt träffat mamma på två tre veckor nu .  

Hoppas ni har hållit er friska o snart kommer det en till v logg jag håller på o redigerar just nu .  
Ha det gott 💕

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer:

1 Amanda :

Vad roligt att du ska se aladin den skulle jag med vilja gå och se så roligt

2 Fröken Rödlök :

Åh stackare. Önskar så att du blir frisk och kry snart igen 🥰

3 Johanna:

Så skönt med en paus! Man behöver de :D skulle också vilja se Aladdin :D så fina bilder ! Som vanligt 🙈🙈😍

4 Hannas krypin:

Skönt med en paus men vad tråkigt att du varit sjuk och inte kunnat gå till jobbet. Hoppas att du mår bättre nu.

5 Jennysvardag:

Man kan ju inte tå för att man blir sjuk och måste vara hemma. Jag hoppas att febern börjar avta nu så du blir risk till på lördag när du ska gå på bio :)

6 Marina:

Hoppas du snart mår bättre ❤

7 Madelene:

Sköt at du kunnat vila dig! Usch för hostan, har haft hosta själv i över en månad och nu äntligen börjar de försvinna

8 Therese:

Krya på dig =)

Svar: Tack
Michelle Frandell

9 Sara:

Åh förkylning som är så jobbigt när man är förkyld, jag är inte avis!
Har känt lite likadant när det gäller min mamma, alldeles för lite tid tillsammans sista veckorna.

Svar: Nä fy denna förskylning va ett utav de värsta jag varit med om på länge :(
Michelle Frandell

10 Sanna:

Usch så tråkigt, krya på dig! Längtar också efter att se Aladdin 😍

Svar: Tack 💕 bara o boka 😘
Michelle Frandell

11 sofia:

Usch vad trist att du är sjuk, hoppas verkligen att du blir frisk snart fina du! Skönt ibland att vara ifrån bloggen så man hinner vila upp sig lite :) <3

Svar: Ja blä va surt det va . Jag älskar livet nu o vill ju bara jobba
Michelle Frandell

12 Anna:

Åh, Aladdin är jag också så sugen på att se. Hoppas att du kryar på dig nu <3

Svar: Tack 💕 e frisk nu
Michelle Frandell

13 Moa Larsson:

En paus är verkligen välbehövligt då och då. Jag hade en från torsdag-måndag och bara fokuserade på livet. Skickar massa kryakramar härifrån ❤️

Svar: Ja det finns ju ändå inget o skriva om när man är sjuk
Michelle Frandell

14 Snabela:

Den filmen är jätte bra tror jag. Den skulle jag vilja se. Berätta sen hur den var.

Svar: Det kommer jag att göra :)
Michelle Frandell

15 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Men du så kul att titta på Aladdin :D. Jag får se om jag kommer se den, just nu ställer jag mig dock lite skeptisk till den :)

Svar: Asså varför ? Jag e lite besviken att Will Smith e anden . Tyckte inte det skulle vart han även om jag älskar han som skådespelare
Michelle Frandell

16 Josefine:

Gud vad jobbigt med en sån förkylning som sitter i! Skönt de börjar gå mot bättringsvägen dock. Här har de också snorats mycket. så tråkigt!

Svar: Ja usch denna gång var det inte roligt :(
Michelle Frandell

17 Kamilla:

Så mysigt att gå på bio med mamma. Krya på dig nu vännen. Aladdin skulle jag också vilja se.

Svar: Tack jag e frisk nu :)
Michelle Frandell

18 Marie:

Mysit att gå på bio och skönt att hänga med mamma. Dessutom bara bra att ta paus då man inte har ork

Svar: Precis ska bli så myssigt
Michelle Frandell

19 Ullie:

ja det är inte skoj o behöva va hemma men det kan man ju inte hjälpa . peppar har vi klarat oss bra nu . men hade nåt virus med ont i magen men blev bara det
hoppas du vilat o piggar på dej nu då kram

Svar: Det verkar va nått som går nu :(
Michelle Frandell

20 fnulan:

Klok prioritering, hälsan kommer först eller hur. KRAM

Svar: Ja det håller jag med om verkligen 💕
Michelle Frandell

21 Amanda:

Det är bra att du har vilat mycket och att febern nu börjar avta hoppas du är frisk till på lördag när du ska på bio :)

Svar: Jag e frisk nu :)
Michelle Frandell

22 Sarah:

Så tråkigt att vara sjuk :/ Hoppas du blir frisk snart :)

Svar: Det är jag :)
Michelle Frandell

23 jessica:

åh krya på dig fina du , förstår du ser framemot aladdin filmen :) <3

Svar: Ja det gör jag :) är frisk nu
Michelle Frandell

24 Åse:

Det är så jobbigt att vara sjuk. Särskilt om man har haft feber och kallsvettas mkt

Svar: Ja det e sjukt jobbigt
Michelle Frandell

25 Sofie:

Väldigt fina bilder. Åhh den vill jag också se måste boka bio. Så mkt jag vill se nu. Krya på dig vännen 💓

Svar: Ja den har jag velat se länge :)
Michelle Frandell

26 Sara:

Hoppas verkligen att du mår bättre idag! <3 Jag ska också se Aladdin med mina söner snart och jag ser verkligen fram emot det!

Svar: Det gör jag 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: