Söndag -


Hallå på er i solen ☀️

 igår blev det spontant till min vän Sara . Jag promenerade raskt dit från mina föräldrar då det bara tar tio min . Väl där fick jag en god shots  och vi skålade lite med ett glas vin . Sen spelade vi spel Knowledge appen med hennes sambo och jag loosade såklart 😂 fick åka hem igen vid 10 tiden o hämta chloey hos föräldrarna och sen åkte vi hem . Lilla sötnosen hade saknat mig . 💕 pappa sa att hon hade ylat lite . 

Det var härligt att det blev en tidig kväll o ändå kunna ha roligt :) 

Nu ska jag snart åka o träna idag hade jag tänkt .  Imorgon är det tredje jobbveckan 💕

Hoppas ni haft en bra helg 💕 det har varit så skönt o bara kunna umgås lite men ändå ta det lugnt 💕🌷

Fått äntligen  tillbaka mina brillorna efter jag glömde dem i Sthlm senast .  💕👌🏻 och jag e ju sån att jag glömmer saker överallt så nu e min skinnjacka hos mina föräldrar 😂

Puss på er o puss på livet 💕
(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Emma:

Låter som du hade en härlig kväll! Ska också försöka träna sen

2 Sara:

Men oj, tredje veckan redan? Känns som det gått jättefort ju :P Men ja, tiden går ju verkligen fort nu känns det som. Kul att du fick en trevlig kväll med din kompis :) Sånt behövs verkligen ibland!

3 Amanda:

Så härligt att det har gott tre veckor redan :) jag är också lite så att jag glömmer saker ofta hehe

4 sofia:

Men gud vad fin du är vännen! Låter som att du hade en supermysig kväll hos henne, spontant kan verkligen bli så bra. Massa kramar :) <3

5 Sanna:

Låter som du har haft en jätte bra helg med nära & kära :)

6 Anna:

Låtet som en härlig kväll med din vän!❤️ Haha är likadan och glömmer mina saker överallt 😂

7 Michaela :

Åh du hade en riktigt mysig kväll, det hör jag det 🙂

8 A:

Lämnar också saker lite överallt. Sitter det inte fast i mig så är risken stor att det inte följer med :)
Tänkte svara på din kommentar här, eftersom det bara är de på samma bloggportal som får aviseringar om svar, tyvärr. Tack så jättemycket! Blev så varm och glad av din kommentar! Det stämmer, jag har jättemycket ångest. I november fick jag en bra medicin, som dämpade ångesten mycket, men nu börjar den återkomma. Tyvärr kan jag inte höja medicinen, för jag får sån hjärtklappning av den och får ta betablockerare för att ha den under kontroll. Jag kämpar på, men ibland känns det rätt tröstlöst! Tack igen!! <3

9 Marie:

Vad härligt med spontant sådär och betämma det brukar kunna bli bra kvällar det =D, skönt det ser ut i solen

10 Sofie:

Vad mysigt. Vad var det för shot? :) klart hon saknat dig 😊

11 Therese:

Låter som du haft en mysig kväll =)Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag =)

12 fnulan:

Men tänk att det redan gått tre veckor, jisses! Duktig du är som tränar, det gör så mycket i välmåendet. KRAM

13 Sandra:

Oh vilken härlig kväll du haft. Jag är också en sån som glömmer allt 😂

14 Amanda:

Haha jag känner igen det där jag har också en tendens till att lämna saker överallt och sen glömma. Men låter dom du hade en riktigt bra lördag :)

15 Kamilla:

Att träffa goda vänner spontant är ofta så trevligt. Synd att du förlorade i spelet men vad gör väl det när man har kul.

16 jessica:

låter som du haft en mycket trevlig helg <3

17 Hannas krypin :

Vad fort det går med ditt jobb. Tycker det är nyss som du skrev att du skulle börja. Vilken underbar kväll du hade med din vän. Hehe, det där med att glömma saker. Min brorsa är också glömsk och efter att ha varit här så är det alltid något som ligger kvar.

18 Kirsi:

Ibland är det bra med spontana grejer. :) Låter som en härlig stund med din vän. Hoppas att det går bra med jobbet.

19 Sarah:

Vad roligt att umgås med en kompis :) Najs att dricka vin och spela spel :)

20 Åse:

Låter superhärlig ")

21 Veronica:

Låter som en jätte trevlig kväll ju! Skönt med träningen också. Hoppas resten av veckan blir lika bra <3

Kommentera här: