Onsdag



Hej ! 
Jag jobbar bara och igår efter jobbet fick jag städa och tvätta 5 maskiner . Jag var helt slut .  Och än är jag inte klar för har disken kvar .  Och nu har jag precis kommit hem och är supertrött .  Vaknar ju 5 på morgonen nu så det e ju en hel annan sak för mig  nu än o vakna runt tio .  Så ni kan ju förstå att jag längtar till helgen o få sova ut .

Hoppas Ni mår bra och på fredag har jag jobbat 1 månad . Går in på andra månaden på måndag . 

En kväll när vi gick vid stranden ... så vackert . 

(null)

(null)

Chloey har blivit klippt och trimmad o kan se igen :) 
(null)

Kommentarer:

1 yasmine mamma till dennis och angelina:

jag vaknar också vid 5 man blir så trött ju.
oj det var många maskiner du tvättat.
Hoppas du får en fin dag och att får sovmorgon snart det är du verkligen värd. kram

Svar: Ja det va en del men det måste göras 💕
Michelle Frandell

2 Carolina:

Härligt med ett jobb och lite rutiner! Trist med att städa så himla mycket och förstår att du längtar till helgen :)

Svar: Ja nu längtar jag till helgen verkligen 💕
Michelle Frandell

3 Elin:

Skönt att få saker gjorda men det är ju så skönt att sova ut. Fattar att du längtar till helgen då du kan göra det. Så himla fin bild på havet & solnedgången. Såna bilder är så vackra

Svar: Älskar solnedgången :) 💕 tack
Michelle Frandell

4 sofia:

Som sagt så verkligen älskade jag dom där vackra bilderna! Vad skönt att det går så bra på ditt jobb, det glädjer mig verkligen att höra :) <3

Svar: Tack min fina vän 💕
Michelle Frandell

5 Michaela :

Vad fin Chloe blev efter den lilla make ivern. Förstår att du är trött, det blir ju verkligen en omställning allting

Svar: Ja hon behövde få se igen :)
Michelle Frandell

6 Johanna:

Jag längtar verkligen tills mitt schema kommer igång nu i sommar så jag får in lite rutiner ! Dock jobbar jag olika tider nästan varje dag! Men ändå skönt att göra något ! Så söt vovve !

Svar: Ja precis för det e ju tråkigt o inte ha nått o göra . Alla behöver rutiner
Michelle Frandell

7 Pärla:

Så känts att ha det gjort iallafall men förstår att du är trött. Grattis till snart en månad.

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

8 Jennysvardag:

Så skönt att du är klar med dom 5 maskiner tvätt. När man jobbar längtar man alltid till helgen :) Kul att du har jobbat i en månad på fredag, det går verkligen fort 😃

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

9 Malin:

Härligt ändå att ha städat och tvättat även om det inte är så roligt. Härligt med rutiner.

Svar: Ja 💕
Michelle Frandell

10 Emma:

Åh vilka vackra bilder du tagit!
Skönt att få gjort tvätten och disken även om de är tråkigt just när man gör det

Svar: Tack💕
Michelle Frandell

11 Fröken Rödlök :

Du är fortfarande duktig som jobbar på. Det är påfrestande att kliva upp så tidigt så förstår du är trött då.

Svar: Tack snälla jag försöker 💕
Michelle Frandell

12 maria:

Är det inte märkligt att hur man än försöker så tar hushållsarbetet aldrig slut *skrattar*

Svar: Haha det e så sant 💕
Michelle Frandell

13 Marie:

Skönt att ha sådant gjort sedan, man mår bättre trots att man känner sig trött

Svar: Ja så e det ju
Michelle Frandell

14 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Jag brukade alltid längta så där efter helgen förr just för att sova ut. Men insåg sedan med tiden att jag kommer vakna vid 05:00 ändå, går liksom inte att få det ur mitt system hehe. Önskar jag kunde vara som er som längtar och sedan sover på helgen ;)

Svar: Jag kommer med troligen vakna tidigt men sen somna om på lördag 💕
Michelle Frandell

15 Sanna:

WOW så fint! Jag går också upp tidigt så förstår dig, man längtar till helgen och att sova ut. Det värsta är att jag vaknar tidigt på helgen för jag är så van 😅

Svar: Ja så kan de va för mig med att jag vaknar tidigt💕
Michelle Frandell

16 Sofie:

En månad redan? Grymt av dig. 😁💓

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

17 Ullie:

ja u hur man jobbar på jobbet så försvinner inte jobben hemma så japp 24 /7 jobb som barnen säger o man är helt slut :D
god natt när det är dax o ja vovvis e så söt

Svar: Ja så Edet ju :)💕
Michelle Frandell

18 Therese:

Vad skönt det känns när det är klart =)

Svar: Ja:)
Michelle Frandell

19 Kamilla:

Så duktig du varit som tvättat så mycket efter jobbet. Skönt med rutiner även om det är surt att kliva upp vid 05. Snart får du helg vännen och kan sova ut.

Svar: Ja det ska bli skönt ,tack fina
Michelle Frandell

20 Sarah:

Vad skönt att ha tvättat massa så man har kläderna rena :) Jag älskar att vara på stranden :)

Svar: Ja det va skönt o FÅ det gjort 💕 ja det e härligt
Michelle Frandell

21 Amanda:

Jag förstår dig! Jag längtar också till helgen är så himla trött och behöver sova ut. Jättefin bild på himmelen :)

Svar: Ja man gör ju det . Mån o tisdagar e oftast som segast ^ torsdagar o fredag e man tröttast 😂 onsdagar e man piggast ^^
Michelle Frandell

22 jessica:

men gud vilken fin bild , den vid havet <3

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

23 Hannas krypin:

Så skönt att få så mycket gjort igår även om du har lite kvar. Vad fort det har gått, redan en månad med arbetsträningen. Förstår att du är trött när du kliver upp så tidigt jämfört med vad du är van vid.

Svar: Ja men jag tränade på innan o gå upp tidigt o då blev det inte så jobbigt :) tack 💕 fina Hanna
Michelle Frandell

24 Amanda :

Skönt att man har sysslorna klara så man kan slappna av skönt till helgen får du sova ut ❤️

Svar: Ja precis försena helg blir lugn men inte nästa:)
Michelle Frandell

25 Julia:

jag förstår att du är trött och längtar till helgen. Vad duktig du är som fixade en massa :)

Svar: Ja man va helt slut , tack 💕
Michelle Frandell

26 Sandra:

Du verkar trivas på jobbet, är så glad för din skull ❤ skönt med lite rutin också kan jag tänka även om du blir trött ❤
Snart är det helg och du får sova ut ❤

Svar: Tack fina du 💕 det känns underbart med rutin
Michelle Frandell

27 carro :

Ojdå det var inte lite tvätt du hade med andra ord.Hur känns med att ha kommit igång med jobbet?

Svar: Det känns väldigt bra o lärorikt :)
Michelle Frandell

28 Amanda:

Så skönt när allt är klart och fixat :) längtar med efter helg

Svar: Ja oja snart helg bara en dag kvar nu :)
Michelle Frandell

29 Fnulan:

FIna vovvsen!!! Hur reagerar hon nu när du börjat jobba. Märks det något? Kram

Svar: Märks ingenting . Hon sover och jag rastar henne innan .går ut efter Då jag övat med henne o hon klarar o va själv :) hon blir bara glad när jag kommer hem :)
Michelle Frandell

30 Sara:

Grattis i förskott på månadsdagen :) Förstår verkligen att du är trött, jag går upp en timme efter dig men är också helt slut :P

31 Jenny:

Wow, vilken vacker bild på havet! :-)

Svar: Tack :) ja det e då fint
Michelle Frandell

32 Kamilla:

Vilken sagolik bilder vid stranden som du fångat. Nästan lite drömsk

Kommentera här: