Torsdag


Jaha snart midsommar då inget jag kommer direkt lägga energi o fira 

Haft ont i både axeln o armen så tror det varit någon streckning . Sån smärta under veckan .men såg nu att det är en röd dag imorgon så då jobbar jag inte .    Men idag kändes det bättre så jag kunde ialf ta mig ut och träna i poolen + att det är så varmt så det var skönt o kunna simma o göra några övningar.  Nu tränar jag ca 4 gngr per mån .  Vill höja till 5-6 men jag tar än så länge lugnt med det .  Känner lugnet tillbaka att jag kunnat koppla av dessa tre dagar o är redo o jobba igen.  

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Finaste tjejen i världen 💕🐶


Kommentarer:

1 Jennysvardag :

Skönt att nacken börjar kännas bättre nu. Här blir det midsommarfirande på hög nivå :)

2 Emma:

Åh vad skönt att du inte har så ont idag!
Vi kommer fira med att grilla ner några vänner

Svar: Härligt 💕
Michelle Frandell

3 JUNITJEJ:

Din hund är så himla söt!!! Så skönt att träna i en pool.

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

4 Moa Larsson:

Sträckningar är ju djävulens påfund. Så okonkreta och svåra att behandla. Skönt att det kändes lite bättre trots allt och att du tog dig iväg och tränade. Jag önskar dig en fin midsommar, oavsett om du ska fira eller inte 🖤

Svar: Ja usch men tror inte det har med o djävulen o göra det har hur kroppen fungerar o hur man belastar o rör på sej 💕 men förstår vad du menar
Michelle Frandell

5 Fröken Rödlök:

träning i vatten sägs ju vara väldigt skonsamt emot kroppen så det är ju super =)

Svar: Ja det e verkligen härligt 💕
Michelle Frandell

6 Jennifer:

Skönt att kunna träna i en pool och det är viktigt att du tar det i din egna takt!

Svar: Det ska jag göra nu i fortsättningen ...
Michelle Frandell

7 Sanna:

Tråkigt att ha ont :/ men skönt att du ändå kunde simma och göra lite övningar! Hoppas du får en bra helg ♡

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

8 Paulina%25252525252525252520:

Oj hoppas axeln blir bättre <3
Skönt med röd dag imprgon 😘❤️ Hoppas du får en fin dag!
Fina bilder <3

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

9 Daisy:

Ska du ej fira med familj eller så??

Svar: Nej
Michelle Frandell

10 sofia:

Haha älskar hennes stil när hon ligger ner, så charmigt! Vad skönt att träna sådär mycket, du är verkligen grym vännen :) <3

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

11 Madde:

Att träna 4 dagar i veckan är väl ändå väldigt bra? Vill bara komma igång själv men så trögt.

Svar: Om du läste inlägget så stod det per mån .
Michelle Frandell

12 Therese%252525252525252525252525252525252520Carlsson%252525252525252525252525252525252520:

Vattenträning sägs vara bra 😊 din hund är så söt

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

13 Mina:

Skönt med lite extra ledigt.
Vilken skön stil din fina hund har. Snacka om att ligga på mage under bordet, helt utsträckt. Så söt <3

Svar: tack :D ja hon hittar på allt möjligt :D
Michelle Frandell

14 Jane:

Skönt att du börjar må bättre nu🖤 vi kommer troligtvis inte heller göra något speciellt utav midsommardagen utan mer ta den som den kommer och vara tillsammans bara.
PS, tack för nomineringen fina du!🖤

Svar: jadå :D
Michelle Frandell

15 Kamilla:

Vattengympa låter så skönt. TRänar du i grupp eller själv? Jag funderar på att börja simma eller med vatten träning

Svar: nä jag tränar själv :D
Michelle Frandell

16 Marie:

Skönt att du fått in ett flyt och så söt hon är hehe

17 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Skönt att du får vara ledig så du får vila upp lite. INte alls kul att ha ont :(

18 Amanda:

Vad skönt att det kändes bättre i nacken nu, det gör ju så himla ont. Glad midsommar till dig, själv har jag heller inget planerat :)

Svar: Det gjorde jätte ont
Michelle Frandell

19 jessica:

skönt att du kände dig lite bättre idag, ps din hund är ju bara för söt ❤

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

20 Johanna:

Ibland är det skönt att inte göra något specifikt ;D

Svar: Håller med :)
Michelle Frandell

21 Sofie:

Vad skönt med träning i poolen. Önska jag också hade en 😊 glad midsommar 💓

Svar: Denne inte min utan gymmets :)
Michelle Frandell

22 Moa:

Skönt att ni kan träna i pool :)

Svar: Yes
Michelle Frandell

23 Amanda :

Vad härligt att träna i en pol

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

24 Åse:

Simning är den bästa träningen:)

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

25 Julia:

Men så fina bilder på dig och fina chloey. De är så härligt att simma :)

Svar: Japp :)
Michelle Frandell

26 Josse:

Vilka fina bilder. Speciellt när hon sitter vid vattnet :)

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

27 Sandra:

Som vanligt underbara bilder, bra att du tar det lugnt också emellan varven ❤ 4 ggr i veckan är ju suveränt. Bra jobbat 👍

Svar: Per mån stod det ... 💕
Michelle Frandell

28 Jenny:

Hoppas du blir bättre snart! Kram

Svar: Jadå det e bättre :)
Michelle Frandell

29 Lillan Kind :

Här kommer tredje försöket😊 Fy så ont det gör med sträckningar! Skönt att det är bättre nu, och att du kunde träna i poolen.
Chloey är så söt!😍

Svar: Ja det gjorde riktigt gjort mitt jobb e ju fysiskt med så jag höll på o gå sönder kändes det som
Michelle Frandell

Kommentera här: