Min midsommar -



Hej . eftersom jag inte firar i år som jag brukar göra så var jag med hunden igå o hade bara en avkopplande dag hos mina föräldrar, de va i väg så jag hade huset för mig själv 💕 

Men nästa helg blir de o va med lite kompisar . 
Jag o Sara har planer att grilla 😃

Idag får jag se lite som händer .  Ev åka o  gymma el bara va hemma .  Söndag blir det simning i poolen ialf igen 😃 .  
Min v logg kommer även upp i helgen .  Och jag släppte chloey lös hos grannens hund igen och jösses va överlycklig de va o leka med varandra 😃

Hoppas eran midsommar varit bra . 
(null)

(null)

(null)





Kommentarer:

1 Pärla:

Men härligt att få umgås med föräldrarna med.
Grilla är bland det bästa nu på sommaren.
Vår lilla var också lös med en annan hund igår och han var helt överlycklig hehe

Svar: Var inte med föräldrarna de var iväg som det stod i inlägget
Michelle Frandell

2 Amanda :

Kan va skönt att bara ta en lungn dag med 🙂 gjorde vi här hemma i går

Svar: Härligt :)
Michelle Frandell

3 Emma:

Låter som du hade en riktigt skön och avkopplande dag igår! Det behövs verkligen ibland

Svar: Ja det behövdes redo o jobba på måndag igen ^^
Michelle Frandell

4 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt att ha en avkopplande dag också :) Min midsommar var helt fantastisk!

Svar: Härligt o höra :)
Michelle Frandell

5 Linda:

Vilka härliga bilder ☺️
Hoppas att ni fick en fin dag 😎

Svar: Tack
Michelle Frandell

6 Marie:

Skönt att ta det soft med, och som sagt alla firar inte, man får göra som man själv känner

Svar: Precis 💕
Michelle Frandell

7 Paulina%2525252525252525252520:

Åh härligt att bara vara hemma hos föräldrarna och mysa!
Hoppas du hade en bra dag ❤️

Svar: Det var det :) behövde varva ner
Michelle Frandell

8 Therese%25252525252525252525252525252525252520Carlsson%25252525252525252525252525252525252520:

Det kan vara skönt att ha en lugn dag för sig själv ibland och man måste inte fira allt som Sverige har att fira 😊 härliga bilder 😊

Svar: Håller med det ska på nått sätt alltid finnas nån orsak till o kunna fira . De va rätt skönt o inte behöva göra det
Michelle Frandell

9 Mina:

Skönt att bara kunna ta det lugnt.
Hoppas du kunde vila och du hade väldigt fint sällskap.

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

10 Anna:

Åh, det är så härligt när hundarna får kompisar som de kan leka löst med. Det är ju ett fantastiskt komplement till den aktiveringen som vi kan ge. De leker på ett helt annat sätt :)

11 Moa Larssln:

Låter som många ljusglimtar framöver. Träningen i poolen är jag som vanligt avundsjuk på och det är så kul att hundarna funnit varandra!

12 Fröken Rödlök :

Det är härligt att inte göra någonting särskilt ibland, låter ändå trevligt 😉

13 Jennifer:

Vad heter du på Youtube? Eller det är inte där du lägger upp dina bloggar?

14 Josse:

Skönt att ta det lugnt med. Hoppas du haft en bra helg :)

15 Katja:

Åh vad skönt att bara ta det lugnt! Blir lätt så mycket hets kring alla högtider!

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Tycker det låter som du hade en helt underbar midsommar även om den bröt av från hur du brukar fira :D. Att vara hemma med familjen kan vara guld värt :)

17 Madelene:

Så härligt att bara kunna ta de lugnt. Åh längtar till videon

18 Dani:

Man behöver inte vara med vänner eller ha alkohol för att njuta av högtider! Mysigt att bara få spendera tid med vovven! All kärlek man behöver!

19 Amanda:

Här var det också en lugn midsommar, gjorde bara det jag själv kände för att göra. Haha vilken söt bild på chloey ser lite trött ut :)

20 jessica:

ja firade inte heller som jag brukade, men var faktiskt ganska skönt med en liten lugnare midsommar också tyckte jag :) <3

21 Åse:

Bra att du tar de lugnt :) jag fick ett skratt i sista bilden :)

22 Moa:

Låter som du hade en riktigt skön dag ❤️

23 Amanda (Swedish Passport):

Åh så skönt med en avkopplande dag :) Bilderna är ju bara så söta!

24 Emma:

Låter som en avkopplande dag så skönt

25 Kamilla:

Så skönt med hela huset för dig själv. Härligt att gå och simma. Jag är sugen på att gå och simma i en lugn pool

26 Sofie:

Man behöver ju inte alltid fira, ta det lugnt med familj är lika skönt. Grillning och bad i poolen låter bra 😀

27 Jenny:

Supersöt vovve och fina bilder på er :)

Kommentera här: