Helgen som varit ...

 
 
hej ,  jag har lite bloggtorka just nu då det faktist inte händer jätte mkt .  Igår var jag med mamma hela dagen hos mina föräldrar.  Sen åkte jag hem Och kollade på film .  Och på tal om film ;  gissa vem som ska se lejonkungen nästa helg ? Jo , jag och min bror ! Weeei .  Så som jag längtar efter när Trailern kom ut .  Någon som hunnit se ?  
Så nästa helg händer det lite saker 😘
 
Har nu sett Aladdin med . Den enda filmen jag inte sett är Dumbo men det blir väl när den kommer ut på film .
 
Så . Idag har Jag handlat mat ,  
gjort tacopaj . Diskat oså .  
 
Mest tagit det lugnt .  Imorgon väntas jobb igen .  Och 31 grader ska det bli i veckan . Hujemaj , hur ska jag orka jobba ? 
 
 
 
 
 
Mamma o jag åt jordgubbar 😍
 
 
 

Kommentarer:

1 Emma:

Åh har hört att lejonkungen ska va riktigt bra gjord så vill gärna också se den :)

Svar: gör det du kommer inte ångra dej
Michelle Frandell

2 Marie:

Min granne hade varit på lejonkungen idag med sitt barnbarn och de hade tyckt den var toppenbra =D. jag känner att det blir bara tjötande om min resa just nu så min blogg är nog mest trök nu tror jag

Svar: ja den var super ska se om den sen när den kommer ut på dvd :D
Michelle Frandell

3 Anna:

Låter som en jättefin helg i vilket fall! Åh vad kul med lejonkungen! Vill gärna se den med men vet inte om jag vågar se den på bio, jag är en äkta lipsill och är rädd för att gråta lite för mycket och lite för högt... hehe! Trevlig kväll! <3

Svar: ja lejonkungen var juh så bra !
Michelle Frandell

4 Diana%252520Sael%2525F6en:

Ja du ibland har man verkligen inte mycket att skriva om men det är ju också en del av livet och vardagen är också värd att följa. Blir ju så fel pm läsarna tror att det alltid händer saker och jämför med sina egna liv.

Svar: jo så är det idag i sociala medier …
Michelle Frandell

5 Yasmine mamma till Dennis och Angelina :

Så gott med jordgubbar, jag hade med blogg torka idag.
Så kul med lejonkungen måste också se den snart.
Ha en fin kväll kram

Svar: det kan man ha ibland :D
Michelle Frandell

6 Sanna:

Jag ska se lejonkungen imorgon - läääängtar!

Svar: va kul :D
Michelle Frandell

7 Mina :

Vill också se Lejonkungen, du måste berätta hur den var när du sett den ❤ Älskar den tecknade versionen ❤

Svar: den är så bra :D
Michelle Frandell

8 Paulina:

Åh vad härligt med taco paj! Super gott! Måste göras nån dag! Har också blogg torka ibland ❤️❤️

Svar: ja det är så gott med taco paj juh :D
Michelle Frandell

9 Ullie:

idag har de varit hemskt med massa regn o åska usch
men ja vi hoppas på sommar igen i veckan då ha så skoj på jobbet kram

Svar: bara jag som gillar åska o regn hehe det är för varmt nu .
Michelle Frandell

10 Therese%252525252525252525252525252525252525252525252525252520Carlsson%252525252525252525252525252525252525252525252525252520:

Vad kul 😊 du får skriva vad du tycker sen när du sett den 😊. Gott med jordgubbar 😊

Svar: ja den var jätte bra D
Michelle Frandell

11 Daisy:

Hoppas filmerna kommer vara bra :) har ej sett dom

Svar: den ör skit bra. o även Aladdin var jättebra.
Michelle Frandell

12 Fröken Rödlök :

Nej inte sett den men har blivit mer och mer sugen. Kanske blir av inom kort 😀

Svar: det tycker jag :D
Michelle Frandell

13 Amanda:

Jag har heller inte sett filmen lejonkungen men jag har sett trailern och den verkar så bra :)Vill se den jag med. :)

Svar: gör det :D
Michelle Frandell

14 Mrs.Kjellström :

Åh va roligt, vill oxå se filmen men du får skriva sen vad du tyckte o allt om filmen :)

Va gott med jordgubbar

Bloggtorka har alla ibland, vi är enbart människor 💜

Svar: ja det är så gott med jordgubbar :D
Michelle Frandell

15 Yela:

Åh va gott de såg ut med jordgubbar! Har inte sett Lejonkungen än men vill såå gärna göra de 🥰

Svar: älskar jordgubbar :D
Michelle Frandell

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Jag längtar efter värmen så ser framemot några värma dagar sommaren 2019, är tvärtemot många andra och älskar värmen mot kylan :D. Har inte sett Lejonkungen :)

Svar: jag gillar värmen men det är inte kul när det svettas i mitt ansikte o ja mår illa. o eftersom jag inte badar varje dag i Sverige så blir det inte bättre.
Michelle Frandell

17 Lexochlogan :

Ja bloggtorka är inte kul, haft lite så här med, kanske mest tidsbrist men väldigt få inlägg publicerad men sen har portalen strulat konstant. Så sugen på att byta portal verkligen. Hoppas du får upp lite mer inlägg nu då, jag brukar läsa andras bloggar och få idéer

Svar: det e juh roligaste o skriva när man gör saker :D
Michelle Frandell

18 Amanda :

Jag har inte sätt filmen lejonkungen men skulle gärna vilja 🙂

Svar: tycker du ska göra de :D
Michelle Frandell

19 Jenny:

Mums, den tacopajen såg god ut :) Så. flitig du varit och fått gjort så mycket,kram.

Svar: ja ibland så när man orkar :D
Michelle Frandell

20 Katja%252520:

Jag och en kompis tänkte också gå och se Lejonkungen! Du får säga sen om den var bra!

Svar: den var superbra verkligen :D
Michelle Frandell

21 sandifighter:

Så kul att se lejonkungen, den vill jag oxå se ❤ Dumbo tror jag skulle komma som hyrfilm i mitten på augusti ❤
Jag längtar efter sol och värme, behöver det innan höst ocv vinter tar vid ❤

Svar: va gött då ska jag kolla på dumbo när den kommer ut :D
Michelle Frandell

22 Kamilla:

Lejonkungen skulle vi gått på igår men bangade i sista sekund då dottern hittade på annat. Den ska vara så bra har jag hört. Mums för jordgubbar

Svar: ja så kan det gå ibland
Michelle Frandell

23 Josefine:

åh va kul med Lejonkungen! :D Du måste skriva om den sen, hur den va osv :)

Svar: den var super bra :D
Michelle Frandell

24 Amanda (Swedish Passport):

Men åh så kul, måste verkligen gå och se Lejonkungen snarast! :D

Svar: det tycker jag verkligen du ska ta o göra.
Michelle Frandell

25 Madde:

Vad tyckte du om den? Två av mina döttrar såg den och bägge tyckte den var så bra.

Svar: Jag tyckte den var superbra 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: