Valpkursen .


Tjo . Då har jag och chloey varit på första valpkursen . Den är 8 gånger och kommer bli så roligt och alla verkade så snälla 😍😀 chloey var dock väldigt blyg inför alla hundar och tydde så mkt till mig men hon var jätteduktig .  Jag hämtade ut lite kläder till henne innan som hade kommit på posten från wish . Tyvär så passade inte hundkorgen men kläderna passade galant ! Så blir o köpa en bättre hundkorg sen från tinybuddy .  

Nu känns det som mitt år äntligen kan börja . Och ska även träffa mamma i veckan och Sara och sen Mia 💕 så det händer lite nu dem kommande två veckorna ... 

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 sofia:

Åh gud så mysigt att du har varit på första valpkursen och så roligt att det gick så bra. Vilka söta kläder du har köpt till henne :) <3

Svar: Ja det är så lärorikt att man blir helt slut efter 💕
Michelle Frandell

2 Jennifer:

Vad kul att valpkursen är igång :D Så söt med kläderna på vovven :D

Svar: Tack ja dem passade jättebra 💕
Michelle Frandell

3 Amanda :

Så roligt med en valpkurs

Svar: Ja verkligen 💕🐶
Michelle Frandell

4 Anna:

Så kul med valpkurs :) och så fin tröjan var på henne 😊

Svar: Tack säger hon 💕🐶
Michelle Frandell

5 Daisy:

Gud vad kul med valpkurs, kommer säkert gå as bra :)

Svar: Ja det var superkul 💕
Michelle Frandell

6 Madelene:

Så fin trjan var på henne. Åhh valpkurs verkar så roligt och tror hon kommer bli mer och mer söker bland de andra hundarna

Svar: Tack ja hon ville bara va me mig efteråt 💕
Michelle Frandell

7 Lillan Kind:

Åh så roligt att gå på valpkurs med söta lilla vovven! :D Det är nästan så jag får lust att skaffa en valp igen! :D

Svar: Ja men det är mkt ansvar med valp man måste va beredd att ägna all sin tid åt valpen de första månaderna 💕
Michelle Frandell

8 deveny:

En fin hund med lekre klær. Håper det går fint på kurs.

Svar: Tack 💕 det kommer nog gå super
Michelle Frandell

9 Hanna Karlsson:

Vad roligt att kläderna passade och att kursen dragit igång. Hon blir säkert mer bekväm sen när hon blir mer van vid de andra hundarna.

Svar: Ja det var jätte kul att kläderna passade 💕
Michelle Frandell

10 A:

Härligt med en massa valpar på samma ställe! :)

Svar: Ja det är så gudomligt sött 💕
Michelle Frandell

11 Viktor Högnäs:

Vad skönt att du känner att ditt år kan äntligen börja! Låter som du är lite "peppig" så det är ju bra! :D

Svar: Ja det har varit en tufft start så försöker tänka positivt
Michelle Frandell

12 Anonym:

Vad kul att valpenkursen har börjat för er😀 Själv tycker jag inte att det är något negativt med att hon är blyg för dom andra hundarna.Utan snarare tvärtom då har hon lättare att fokusera på dig än alla andra hundar.Ni är väl där för att träna och inte för att hon ska få nya vänner.Sen är allt nytt med ny Miljö och nya människor och hundar

Svar: Så sant men de e kul o få nya vänner men men fokus är ju att hon o jag ska få starkare band 💕
Michelle Frandell

13 Sandra:

Valpkurs kan jag tänka mig blir kul för henne ❤

Svar: Ja 💕 man märkte hon var trött o glad efteråt 💕
Michelle Frandell

14 Frugan E:

Vilken liten sötis! Kul att kläderna passade henne i alla fall, känns alltid som en rätt stor chansning med att handla från Wish :)

Svar: Ja man får alltid tänka några storlekar större 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: