Trötta idag


Chloey var typ vaken hela natten ... så nu ligger hon o sover så sött . Nu är hon 5 månader gammal .  💕❤️🐶 min lilla mysiga hund . Att jag fått en så lugn o trygg hund .  Hon gjorde inte ett väsen bland alla andra hundar utan bara ville mysa med mig på valpkursen .   

Längtar redan till på måndag 💕. 

Imorgon kommer mamma förbi och det bli lite mor o dotter tid .samt att jag ska tvätta med .   Känner att jag inte träffat mamma på ett bra tag så det behövs .  Och på fredag kommer Sara hit lite på tjejkväll .  

Hoppas ni har en bra dag .... idag behöver vi ta det lugnt .  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Lovisa:

Underbart söt hund måste jag säga!

Svar: Tack snälla 💕🐶
Michelle Frandell

2 Emelie:

Jag är också så trött idag, de senaste två nätterna har inte inneburit så mycket med sömn tyvärr 😴

Svar: Ajdå va tråkigt hoppas du får sömn denna natten 💕
Michelle Frandell

3 sofia:

Men va, är hon redan så stor? Förstår att du längtar till måndag igen om det gick sådär bra :) <3

Svar: Ja det är hon min vän det går fort framåt 💕
Michelle Frandell

4 Madelene:

Har faktiskt fått så mycket sömn äntligen de senaste nätterna. Mysigt med en tjejkväll under veckan.

Svar: Va skönt att du fått det 💕
Michelle Frandell

5 Michaela:

Jag är också riktigt riktigt trött. Skyller på årstiden

Svar: Ja den mörka tiden är inget kul 💕
Michelle Frandell

6 Amanda :

Jag är ochså väldigt trött i dag 😊 din hund är så fin

Svar: Tack 💕🐶 ja det få man vara
Michelle Frandell

7 Hanna Karlsson:

Alltså din hund är så fin! Förstår även att du längtar till valpkursen!

Svar: Ja jag längtar supermakt 💕
Michelle Frandell

8 Jennifer:

Åh vilken underbar hund du har!

Svar: Tack 💕🐶
Michelle Frandell

9 Åse:

Du har nog den sötastaste hunden

Svar: Men tack va snällt sagt 💕🐶
Michelle Frandell

10 Jeanette :

En sån sötis hund du har :) Roligt att det gick så bra.

Svar: Tack 💕🐶
Michelle Frandell

11 Carolina:

Härligt att hon och du går så himla bra ihop. precis så som det ska vara! :)
Mysigt med mor och dotter tid även imorgon, hoppas ni får en toppen härlig dag imorgon!

Svar: Ja det e jättehärligt hon är så lugn 💕
Michelle Frandell

12 Viktor Högnäs:

Skönt med lite mor & dotter tid imorgon! :) Det kan behövas ibland kan jag förstå, om man inte träffats på ett tag! :)

Svar: Det behöver man när man inte setts på ett tag 👍🏻😃
Michelle Frandell

13 Julia:

Hörligt att det gick bra på valpkursen :)

Svar: Ja det gick så bra 💕🐶
Michelle Frandell

14 Evelina:

Vad skönt med en sån hund

Svar: Verkligen 💕
Michelle Frandell

15 Moa Hansson :

Hon är så söööt! Kul att det gick bra på valpkursen :)

Svar: Tack ja det var så roligt 😍
Michelle Frandell

16 Maria:

Vilken söt hund. :) Hoppas du och din mamma får en underbar dag imorrn. :)

Svar: Tack så mkt 💕 ja det blir roligt o träffa henne 💕
Michelle Frandell

17 Sandra:

Så söt hon är och så duktig hon varit. Kul att det gick så bra ❤

Svar: Ja verkligen 💕
Michelle Frandell

18 Mirre - Sweetwords:

Hoppas inte hon håller matte vaken inatt med och duktig vovve som sköter sig på hundkursen

Svar: Ja jag hoppas oxå jag får sova inatt 💕
Michelle Frandell

19 JUNITJEJ:

Så himla söt din hund är!!

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

20 Kamilla:

Hon är ju bara för söt din lilla vovve. Tänk att hon redan blivit så stor

Svar: Tack 💕 ja det e svårt o tro
Michelle Frandell

21 Sarah:

Så roligt att gå valpkurs :) Tjejkväll låter mysigt :)

Svar: Ja det behöver man 😃💕
Michelle Frandell

22 Jennifer:

Växer så det knakar :D

Svar: Ja det gör hon 😀💕
Michelle Frandell

23 Tess:

Åh, så söt! :D

Svar: Tack
Michelle Frandell

Kommentera här: