Fredag


Hej på er .  

Idag blir det bara lugnt .  Måste städa lite senare hade jag tänkt men de e väl det ända isåfall . Min mamma kommer på besök på söndag så det är väl oxå det ända som händer i helgen .  Men att det redan är helg igen ... det går då fort . Nästa helg blir det o träffa Mia på lördagen o äta ute så det längtar jag till .Nu är ju denna månaden typ slut och vi trillar in på februari månad .  I februari blir jag ju moster och det kan ju hända när som nu .i dagarna då hon är beräknad den 4 .    Jag längtar efter att få träffa min syster’s dotter .  Är så stolt över min syster💕 
Älskar dej . 

(null)

Kommentarer:

1 Therese Carlsson:

Skönt med en lugn dag / helg =)
Bra att inte stressa hela tiden *=)

Svar: Ja det blir det för nästa helg blir det inte lugnt 💕😀
Michelle Frandell

2 Sarah:

Tråkigt att städa men skönt när det är klart :) Mysigt att få mamma på besök :) Håller med om att tiden går sjukt fort :O

Svar: Ja jag har dock inte kommit igång än men vi får se när det blir 😂💕
Michelle Frandell

3 Anna:

Så spännande att vänta på systerdottern. Jag förstår att du längtar! Håller tummarna för att allting går bra :)

Svar: Jag längtar ihjäl mig 😍 tack 💕
Michelle Frandell

4 Ariella :

Låter som en bra helg du har framför dig. Så spännande att bli moster!

Svar: Ja det ska bli kul 💕
Michelle Frandell

5 Carolina:

Spännande att din syster snart ska få sin dotter - förstår verkligen att du längtar! Låter skönt med en ledig helg och kunna träffa din mamma dessutom. Hoppas du får en fin helg :)

Svar: Ja det blir en bra helg 💕
Michelle Frandell

6 Mirre:

Ohh spännande att det är dags snart för din syster, spännande skede att bli moster också =D, det är magiskt.

Mysigt med besök av mamma

Svar: Ja jag längtar såå 💕
Michelle Frandell

7 Sara:

Vad roligt att få ett nytillskott i familjen, jag förstår att du längtar. Så roligt med besök på söndag också, dagarna får så fort nu och av någon anledning känns det som att just helgerna är de som försvinner snabbast!

Svar: Ja det går verkligen fort , nu är vi redan snart inne i februari ... 💕
Michelle Frandell

8 Cecilia:

Härligt med besök av din mamma ;)

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

9 Julia:

Spännande att bli moster snart 😊 jag längtar tills min lilla kommer och hoppas väl att det blir snart ändå haha även om hon är beräknad om 5 veckor

Svar: Ja det förstår jag att du gör 💕 va kul har du bestämt namn ? Kram
Michelle Frandell

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så spännande att få gå och vänta på syskonbarn :). Förstår att det känns kul och att du längtar :). Hoppas mina syskon får barn någon gång med :D

Svar: Jag trodde heller inte jag skulle få syskon barn men det kom 💕jag hoppas det är min tur nästa gång men för någon o dela livet med 💕
Michelle Frandell

11 Johanna:

Men så spännande att få ett litet systerbarn, vilken lycka! Mysigt att mamma kommer på besök, mina kommer ner i mitten av februari, så kul! <33

Svar: Va roligt att de kommer o hälsar på dej 💕
Michelle Frandell

12 Sanna:

Åhh så mysigt att bli moster. Jag blev faster för ca ett år sedan och det är UNDERBART ♡

Svar: Åh va kul 💕
Michelle Frandell

13 Kirsi:

VAd spännande med en ny bebis! Min son, som fyller 18 på tisdag, hade också bf den 4 februari. :)

Svar: Det e min syster dotter , familjen första :) 💕 många bebisar som ploppar ut nu
Michelle Frandell

14 Madelene:

Så roligt att du ska bli moster snart!!Härligt att du fått en lugn dag

Svar: Ja det ska bli jätte kul :) 💕
Michelle Frandell

15 Fnulan:

Vad mysigt med besök från mamsen! Och jag förstår att du längtar tills nästa helg. Kram

Svar: Ja det ska bli myssigt när hon kmr på besök 😀💕
Michelle Frandell

16 TwinMom.se:

Men åh så roligt att bli moster! Och så härligt med en lugn dag! Här blir det utelek med lite städning på eftermiddagen imorgon!🌸

Svar: Ja det ska verkligen bli roligt :) 💕
Michelle Frandell

17 charlottelinden.se:

Jag håller verkligen med dig om tiden. Den bara flyger förbi! Jag sa till min sambo tidigare idag att det kändes som att det var fredag igår och plötsligt sitter vi här på fredag kväll igen...

Svar: Ja det går sjukt fort .... 💕
Michelle Frandell

18 Jennifer:

Va skönt med en lugn helg 🌸 va roligt att bli moster 😍

Svar: Ja det behöver man 💕 för nästa blir det inte
Michelle Frandell

19 Kamilla:

Så spännande att snart få bli moster. Det är speciellt. Jag är också moster till Jacob och Julia

Svar: Va kul 💕
Michelle Frandell

20 Lexochlogan :

Ja visst är det helt otroligt att det nästan är februari, snart är våren här

Svar: Ja det ska bli fint när våren kommer 💕 mot ljusare tider 💕
Michelle Frandell

21 Maria:

Låter som en bra helg. Så roligt att få bli moster. :) <3

Svar: Ja verkligen 💕
Michelle Frandell

22 Amanda:

så fint inlägg :)

Svar: Tack
Michelle Frandell

23 Amanda:

Här ska jag städa lite också. Diska ska göras. Trevligt med besök och käka ute, tiden och veckorna går lite för fort tycker jag med :)

Svar: Gött o få gjort saker 💕
Michelle Frandell

24 Moa Hansson :

Mysigt med besök av din mamma :)

Svar: Ja det blev myssigt 💕
Michelle Frandell

25 Amanda:

Så spännande! :D Att vara moster är det bästa som finns!

Svar: Ja det kommer bli underbart 💕
Michelle Frandell

26 Katja:

Åh vad roligt att bli moster! Är det första gången?

Svar: Det är första gången 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: