-


Mår lite bättre ikväll har nu har tagit min första macka . Har inte ätit sen i tisdags så min mage kurrar av hunger men jag får dricka blåbärssoppa och så har jag druckit Coca cola .  Det är det man får äta .  Och ris o fisk .  När man har magsjuka . Jag är helt utmattad o slutkörd och det var ett utav det värsta jag vart med. Att bara  stå på benen , att bara ta sej till toan , gjorde mig så yr flera gånger .  Huvvet sprängdes , och värk i benen .  Det värsta är nu över , febern börjar lägga sej och det är dags att återhämta sej .  Tror chloey kommer hem imorgon kväll . Fatta va jag sakna henne nu när jag knappt kunnat träffa henne nästan på hela veckan .  Min lille valp 🐶

Jag kunde ialf ta och städa det mesta här i lägenheten vilket kändes skönt o plocka i ordning .saker som låg huller om buller .  Så nu börjar det kännas som ett nytt hem 👍🏻

 jag tror inte jag har visat för mina nya läsare mitt hem så här får ni se 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vill så gärna att köket göra om .  
Jag hoppas det blir i år .  
(null)

Kommentarer:

1 emma-matilda:

Skönt att du börjat återhämta dig så pass att du fått i dig en macka. Sakta men säkert, och tänk på att inte äta något som kan slå ut magen nu när den är helt ur banorna. Hoppas du piggar på dig snabbt. jag tycker mitt höll i två veckor efter att jag hade varit dålig. innan jag ens fick tillabka aptiten :/

Svar: Nä man får ta det sakta med maten . 💕
Michelle Frandell

2 Hanna Karlsson:

Vad skönt att du börjar återhämta dig! Kul att få se hur du bor. :-)

Svar: Ja det är skönt :)
Michelle Frandell

3 Carolina cuevas:

Usch då lider verkligen med dig.Jag och sonen hade skiten i november 🤢 så dålig dom då har jag aldrig varit igen.Skönt ändå att du inte hade valpen hemma under tiden då du mådde som bättre.Förstår att det ska bli skönt att få hem henne igen

Svar: Ja det är vidrigt med magsjuka :/ men blrjar bli bättre nu
Michelle Frandell

4 Kirsi:

Usch för magsjuka! Vad skönt att du är på bättringsvägen. Vila ordentligt nu och ta hand om dig. <3

Svar: Ja det är hemsk. Tack snälla 💕
Michelle Frandell

5 Sarah:

Så bra att du äntligen börjar känna dej bättre :) Förstår att du saknar din hund :/

Svar: Hon kmr snart 😀
Michelle Frandell

6 Amanda:

Så skönt och höra att du börjar må bättre och har kunnat städa lite. Magsjuka är inge kul är glad att jag inte har haft det många gånger i mitt liv :)

Svar: Ja det var uppfriskande att städa lite 💕
Michelle Frandell

7 Kamilla:

Skönt att du börjat pigga på dig igen. Plocka undan kan ibland vara riktigt roligt med tanke på hur fint det oftast blir

Svar: Ja man börjar känna sej som normal människa igen ..
Michelle Frandell

8 JUNITJEJ:

Magsjuka är så obehagligt att ha! Förstår att du saknar din valp.

Svar: Hon kmr snart 💕
Michelle Frandell

9 Åse:

Gud vilken snygg klädhängare. Vart är den köpt?

Svar: Ingen aning min mamma har köpt den så fick jag den , tack :) 💕
Michelle Frandell

10 Julia:

Jobbigt med magsjuka tur att du mår bättre nu

Svar: Ja det e skönt 💕
Michelle Frandell

11 Jennifer:

Va fint du har det hemma!
Tänk på nu när du börjar äta igen att äta lite men ofta så du vänjer magen vid mat igen 🌸

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

12 Anna:

Så fint du har det! kul att du mår lite bättre nu 😊❤️

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

13 A:

Usch! Magsjuka är det absolut värsta som finns!! Livrädd för det!

Svar: Ja det är inget kul 💕
Michelle Frandell

14 Sanna:

Fy så tråkigt med magsjuka, finns inget värre :/

Svar: Usch håller med 💕
Michelle Frandell

15 Daisy:

Vad fint du har hemma :)

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

16 sofia:

Usch magsjuka är verkligen det värsta som finns, lider så med dig! Krya på dig vännen min :) <3

Svar: Tack vännen 💕
Michelle Frandell

17 Sandra:

Vilket mysigt hem du har, skönt att chloe kommer hem imorgon och gosar med dig igen, du får säkert massor av energi från henne ❤ magsjuka är hemskt 😣

Svar: Tack snälla 💕
Michelle Frandell

18 Jessica:

Fy för magsjuka. Man blir så svag. Skönt att du är bättre nu ♥️❤️

Svar: Ja nu är jag bättre 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: