Måndag och valpkurs 👍🏻💕🐶


Äntligen måndag och valpkurs . Det längtar jag till men nu på morgonen har jag ett jobbigt möte som jag inte alls längtar till .  Det känns bara jobbigt varje gång . Men ett måste . Mer går jag inte in på .  

Men ivartfall . Denna vecka är det lite möten o sånt o sen måste jag städa o så .  Sen inte mkt mer . Ska ju träffa Sara med på fredag hoppas jag . 

Min bror kom spontant hem i lördags och det var så himla roligt . Hade ingen aning om det och blev väldigt glad 😍 så vi åt lyxmat innan jag gick ut på kvällen-  som mamma hade lagat och hon är då duktig på o laga mat .  

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskar dej min lille valp snart är du redan ett halvt år , och jag kommer göra allt för dej 💕💕💕💕
(null)

(null)

Detta är mitt riktiga hår och det ser lite mörkare ut på bilden . Har inte gjort något med håret .  
(null)



Kommentarer:

1 Moa Hansson :

Aldrig kul med jobbiga möten men kul med valpkurs sen :)

2 Sandra:

Vilket otroligt vackert hår du har.
Trist med jobbigt möte, hoppas det ändå blir bra ❤

3 Hanna Karlsson:

Vad roligt med valpkurs men trist med ett jobbigt möte. Håller tummarna att det går bra. Härliga bilder på dig och Chloey. Blev så glad över bilden där hon gapar. Ser ut som att hon skrattar. Allt för en bra selfie liksom, haha. :-)

4 Jennysvardag:

Så långt och fint hår du har. Hoppas att det jobbiga mötet går bra, kan tänka mig att det känns väldigt jobbigt.

5 Malin Moen:

Ser verkligen gudomligt gott ut! :) Vilken fin hund du har. Sockersöt verkligen! :D

6 Cecilia:

Ååh vad mysigt med valpkurs! Vad är det för ras din hund har? Superfin! 😍

7 Amanda :

Hoppas du och din lilla hud får det roligt på valpkursen❤️

8 Sara:

Så påfrestande med ett jobbigt möte. Kanske blir skönt när det är gjort oavsett vad det handlar om? Tänker att då får du släppa det och fokusera på den mycket mysigare valpkursen istället?

9 Therese Carlsson:

Vad gott det ser ut =) vad kul att det går så bra på hundkursen =) kul att brosan kom =)

10 Elisa:

Jag hoppas mötet går bra, även om det känns jobbigt innan!
Så kul att få besök av bror din :D Du har verkligen underbart hår, och så långt!

11 Kirsi:

Lycka till på ditt möte. Sänder styrka och motivation. Unna dig något fint när du är klar med det jobbiga sen. <3

12 sofia:

Såna där möten är aldrig roliga att behöva ha, hoppas det går bra vännen! Vad mysigt att han kom sådär spontant och hälsade på :) <3

13 A:

Har en jobbig grej att ta tag i imorgon, så jag vet hur det är att gå och gruva sig för något dagar i förväg, eftersom det inte är något man bara kan strunta i. Håller tummarna för dig!

14 Daisy:

Gud vad kul med valpkurs , så spännande , leker ni ute i all snö?

15 Hanna:

Hoppas det känns bättre efter mötet, skönt och få städat. Ha det så roligt på valpkursen, vad ska ni lära er, öva på idag?

16 Anna:

Åh, så roligt med spontanbesök från brorsan. Det fick jag också i helgen :)

17 Mirre:

Sådär långt hår hade jag typ för 15 år sedan, jättetjockt och långt, det är fint, mitt hår var jobbigt att sköta bara, vart som en tova längst in under håret, samt att det var trassligt, men det var vackert och det är ditt hår med.

Valpkurs är skoj, hoppas att mötet ändå går bra

18 deveny:

Så hyggelig at valpekurset for deg til å glemme det kjipe møtet. Det er sånn det skal være. Livet skal innhold både gode og kjipe ting.

19 Michaela:

Men vilken fantastiskt söt hund du har☺

20 Pärla:

Kul med valpkurs igen! Kanske tråkigt att städa men så skönt när det är gjort! Åh sådana där spontanträffar, så mysigt <3

21 Anna:

Hoppas mötet går bra, vad det nu än är för något 😊❤️

22 Ariella :

Hoppas mötet gick bra. Vilken söt liten vovve och ditt hår! Wow!!!

23 Carolina:

Kul med valpkurs!😊

24 Anneli @ spinkfinger.com:

Åh vad mysigt med valpkurs! Jättesöt vovve :) vilken ras är det?

25 Evelina:

Hoppas mötet gick bra och gud vad det såg gott ut med maten

26 Sanna:

Åhh vilken rolig överraskning att han kom hem spontant :)

27 Johanna:

Så söt liten hund, hoppas valpkursen går bra och att mötet idag och resten av veckan med gör det :)

28 Madelene:

Hoppas mötet gick bra, men skönt att du har något att se framemot som valpkursen

29 Fnulan:

Vilken bra start på veckan att göra något du gillar. Mysigt att ni bror kom sådär bara. KRAM

30 Sarah:

Hoppas det jobbiga mötet gick bra :) Så roligt att brorsan kom hem och överraskade och maten ni åt ser riktigt god ut :P

31 ellie:

Valpkurs är kul men möten man inte vill gå på blir sällan roliga. Hoppas det gick bra i alla fall på mötet! Vilket fint långt hår du har!

32 bloggenommaria.blogg.se:

Hoppas att mötet gick bra, alla möten är tyvärr inte roliga. Men valpkusen var säkert betydligt bättre :D

33 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så himla gulligt inlägg med din valp, jag blir så himla sugen på att ha valp själv. Med en son som vill mer än något annat så går jag lite och funderar på saken :)

Tråkigt med mötet som inte känns bra, jag hoppas verkligen för dig att valpkursen väger över allt :D

34 Julia:

Hoppas det jobbiga mötet gick bra ändå och att du och valpen hade en bra dag på kursen <3 kul att du blev överraskad att din bror kom hem :)

Kommentera här: