Tisdag -

 
då var tisdagen klar med jobb och nu känner jag  mig helt färdig redan nu. Hade åter igen ett kort möte med chefen för att försöka lösa en grej. Och obs: det är inget dåligt .  
 
jag sov som en stock verkligen inatt och nu är jag helt Slut så tänkte ta o sova lite nu.   
 
längtar redan till helgen o bara vila ut. igår fick jag veta o se på en video att min systerdotter sa sitt första ord :  mamma 😃 hur gulligt ...sen min syster o hennes sambo har köpt båt så jag längtar jag får åka me där 😃.  
 
Så här kan ni se hur min städning blev i söndags efter att ha tvättat fönstrerna.  😍
 

Kommentarer:

1 Jenny:

Åh va mysigt med båt!!!
Minns när jag var liten och vi var ute med båten... finns ju inget mer rogivande och roligare än att åka båt. Sen kan man ju göra massa annat kul som åka bakom i olika grejer.
Lyx!!

hoppas du får en fin dag!
kram krma

2 Sanna:

Det är så mysigt när dom börjar prata 😍 vad fint det blev!

3 Paulina:

Skönt med jobbet!
Så härligt när dom säger mamma eller pappa! Minns när min dotter sa det 😍😍! Helt underbart!

4 Frida:

Åh, det är stort när de små säger sina första ord! Så mysigt :)

5 Fröken Rödlök:

Åh vad roligt att få åka med på deras båt.. Hoppas för din skull att det kan bli snart =)

6 Jenny:

Så fint du har gjort <3 Skönt när städningen är klar. Kram

7 Therese:

Vad kul att du ska få åka med dom på båten. vad skönt det känns när man har städat klart =)

8 Fnulan:

Vad skönt att du fått sova! Sömnen är så viktig. Jag tjatar på lilla Elise att hon ska säga mormor men det händer ju aldrig. SKITUNGE

9 Madde:

Så skönt då städningen är klar. Just nu hinner jag ingenting känns det som

10 Emma:

Vad bra med ett möte. Hoppas det är något positivt!
Åh man blir ju glad i hjärtat när dom börjar prata!

11 Jennysvardag:

Så fint du har det hemma :) varje gång som jag ser en bild hemmas hos någon så blir jag så nyfiken på hur det ser ut i hela lägenheten. Hoppas att du och chefen kan läsa grejen :)

12 Mina :

Första orden är så speciella. Kommer fortfarande ihåg när mina sa sina första ord ❤

13 Kamilla:

Men oj vad tidigt systerdottern pratar är hon inte bara några månader? Mysigt med båt. Jag skulle också vilka ha en liten söt motorbåt att åka runt i på vår sjö här hemma

14 Ullie:

va fint det blev ja de är så himla gulliga o stora helt plötsligt när de börjar prata hi hi gos

15 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Åh första ordet det är stort :). Så bra att det går bra i samtalen med din chef också :)

16 Amanda:

Hoppas du får sova lika bra inatt så du är pigg imorgon igen. Förstår att du vill ha helg och vila upp dig :)

17 Yela:

Men va fint du fixat💗 Grattis till hennes första ord, så underbart💓

18 Jessica:

Men så fint det blev så himla mysigt när de är nystädat ❤️

19 Malin moen:

Alltid lika gulligt och se när de små säger sina första ord. Sonen sa mamma med som sitt första ord! 😍🌷

20 Åse:

Mysigt du bor :)kul med städat

21 Amanda :

Så mysigt att hon säger sitt fösta ord 🤗💓

22 Moa Larsson:

Gud så fint du och Chloey har det hemma hjärtat! Och vad härligt med båt, det får du verkligen utnyttja! Kram 🖤

23 Josefine:

åh första ordet är alltid speciellt! :) Fint de blev :)

24 Anna:

Helt underbara ord!Skönt att det går så bra på jobbet! Kram!

25 Diana%25252520Sael%252525F6en:

Aww, de är så söta när de börjar prata och mamma är ju ändå det viktigaste ordet. Så mysigt med båt... jag hade också velat ha vänner/släkt med båt

26 Hannas krypin :

Åh, första orden är ju så mysigt att få höra. Vad kul att de köpt båt och att få åka med. Så kul att få åka med. Skönt att ha städningen klar.

27 Marie:

Skönt att kunna ha dialog med chefen och fint du fixar det

28 Carolina:

Vad roligt med första ordet! Det är alltid något man kommer minnas 😍

29 Sofie:

Skönt att få städat. Längtar också till helgen trots att jag just nu är arbetslös hehe 🙂

30 Jennifer:

Det är underbart när de små säger sina första ord, det är inget man glömmer, även fast det inte är ens egna barn :D

31 Jenny:

SÅ kul att få åka båt :) Det hade jag också velat :) Ha en fin dag.

Kommentera här: