Torsdag

 
 
 
Hej på er ! 
 
 Har varit helt orkeslös idag och inte gjort ett skit idag . Brukar annars se till så jag har saker o göra eftersom jag är aktiv utav mig . Men migränen kom lite tillbaka , vilket gjorde mig bara helt slut .  
Skulle ha tvättat o fick avboka ett möte . 
 
Jag går o tänker väldigt mkt på den 2 oktober då Angust ska somna in . Känns så tungt . Och tar o myser med han så mkt det bara går . Min lilla hund ❤️ jag försöker att inte tänka på det men det kmr bli så tomt utan  han . Känns bara pissigt , men han ska inte behöva lida mer då han lider av sjukdomen varje dag. Förlorade ju även min bästa vän i cancer för ett år sen just vid denna tidpunkten så allt bara rivs upp då jag precis bearbetat allt . Känns som bara de som betytt mest försvinner .  Har ni förlorat någon i eran närhet o hur har ni hanterat det ? 
 
Men jag e så glad för de vänner jag har nu som stöttar o finns ❤️ otroligt guldvärda . 
 
Hatar sjukdomar o allt som är dåligt som finns . 
Kan inte allt bara vara bra ? ! 
 
Okey inget mer deppigt inlägg . Ska tånka positivt . Men behövde bara skriva det här . 
 
Ni e så fina mina fina läsare ❤️
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
Har hundratals mer bilder och videos men dessa är typ mina favoriter ... han har funnits hela tiden vid min sida ❤️

Kommentarer:

1 Viktor:

Håller med om att sjukdomar är hemskt, kan inte allt bara få vara bra:/ Sjukdomar borde inte finnas, men tyvärr gör dem det!

Svar: Ja verkligen usch :/
Michelle Frandell

2 Emelie:

Förstår att det känns tungt! 😔 beklagar!

Svar: 💕
Michelle Frandell

3 sofia:

Jag lider verkligen med dig fina du! Jag finns om du behöver prata, det vet du <3

Svar: Tack finaste 💕
Michelle Frandell

4 Kamilla:

Underbara bilder på vovven. Hoppas migränen ger med sig snart.

Svar: Hoppas jag med men det är borta nu var nog mest huvudvärk
Michelle Frandell

5 Carolina:

Tråkigt med din hund men är det bästa så söta bilder på honom ❤😊

Svar: Tack ja det e bäst för han han lider varje dag
Michelle Frandell

6 Veronica:

Har förlorat många i min närhet och man kommer alltid vidare trot eller ej, men saknar dem gör man ❤️

Svar: Usch så tråkigt minns när jag förlorade min mormor först , sen familjens hund , sen min farfar o sen min farmor , förra året min bästa vän och nu min egna hund.
Michelle Frandell

7 Jennifer:

Jätte fina bilder på er :D Hoppas ni får en toppen helg :)

8 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Åh så jobbigt med migrän!! Hoppas det blir bättre

Svar: Ja det e lite bättre idag ^^
Michelle Frandell

9 Amanda Lundqvist:

Vilka sötisar!

Svar: Tack 😍
Michelle Frandell

10 Emelie:

beklagar, måste kännas väldigt jobbigt för dig :-(

Svar: Jo men har förberett mig nu väldigt länge
Michelle Frandell

11 Lillan Kind:

Jag lider med dig!<3 Har också förlorat någon som betydde oerhört mycket denna sommar, och det är tungt.

Svar: Usch , beklagar tack 💕 fina... första månaderna är jobbigt . Man tror man ser personen men sen börjar det avta . Om man pratar mkt om det och får råd vilket jag fick med psykolog bearbetande och texter jag skrev I min mobil om henne så blev det lättare och fick bära ut alla känslor .
Michelle Frandell

12 Cissi :

Förstår dig det känns tungt :( min vovve somnade in i februari saknar henne så :(

Svar: Usch hemskt 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: