Torsdag 💕




Hej pĂ„ er . 

Åkte till mina förĂ€ldrar nu över dagen kĂ€nde jag . Ibland Ă€r det bara skönt o byta miljö .

Äntligen Ă€r det fredag imorgon och dĂ„ e ju mitt jobbmöte ... sen under helgen blir det rĂ€tt lugnt o bara vara . Ingen planering . Vila upp sej om man fĂ„r börja nĂ€sta vecka för dĂ„ kommer det vara ny miljö , nya mĂ€nniskor o ny inspiration att ta in . Skulle fĂ„ hĂ„lla pĂ„ ev mkt med catering o sĂ„nt vilket jag tycker e vĂ€ldigt kul . För de som inte vet va de Ă€r sĂ„ innebĂ€r de att man gör mkt mackor , bakar mkt o sĂ„nt .  O det e ju precis det jag vill syssla med ^^ sĂ„ glad att jag fick en ny handlĂ€ggare frĂ„n af som lyssnar pĂ„ mig denna gĂ„ng  och tog tag i saken direkt . 

Vad tycker ni om idol i Ă„r btw ? Tkr de e roligare Ă€n förr . Juryn Ă€r sĂ„ hĂ€rlig . SĂ„n glĂ€djeenergi . 

(null)

(null)

(null)


Inför hösten o vintern har jag en del nytt jag vill köpa till min garderob som inte har sĂ„ mkt plats lĂ€ngre för klĂ€der sĂ„ mĂ„ste rensa gammalt o ge till rĂ€dda barnen . 


Vill ha detta. 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

En vinterjacka mĂ„ste jag med köpa . Har ni köpt ers höst och vinter klĂ€der ? 

Kommentarer:

1 Veronica:

Är sjĂ€lv inget fan av idol faktiskt! Me skönt med en slappedag! Jag ska pĂ„börja min strax 🌾

Svar: HĂ€rligt o bara vila :)
Michelle Frandell

2 Nilla:

Jag tittar nÀstan aldrig pÄ Idol. HÄller tummarna för att allt gÄr bra pÄ jobbmötet i morgon :)

Svar: Jag tittar jÀmt :)
Michelle Frandell

3 Jennie:

Men Ă„h sĂ„ snygga boots 😍 Har faktiskt inte kollat idol pĂ„ flera Ă„r, tyckte de va bĂ€ttre förr â˜ș

Svar: Tycker jag med att de Àr :)
Michelle Frandell

4 DenevigaresenÀren :

Fina grejer du har hittat! Tittar inte pÄ Idol i Är, vet inte sjÀlv varför haha

5 Lillan Kind:

SĂ„ roligt för dig att jobba med nĂ„got du verkligen tycker om!😃

Svar: Verkligen tack :)
Michelle Frandell

6 Sofie:

Skönt med en lugn helg:)

Svar: Sa det behövs innan man börjar jobba igen :)
Michelle Frandell

7 sofia:

Vad fint av dig att vilja ge till rÀdda barnen vÀnnen :) <3

Svar: Det brukar jag att göra :) 💕
Michelle Frandell

8 Paulina:

Fina saker! Mysigt att trĂ€ffa förĂ€ldrarna ocksĂ„đŸ˜Š

Svar: Ja :) tack
Michelle Frandell

9 Carolina:

Vad fina klÀder och passar verkligen pÄ dej <3 ha en underbar helg :-)

Svar: Har inte testat dem men hoppas pÄ det :)
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: