Topp besked

 
 
 
jobbmötet gick superbra . Äntligen inget jobbigt jobbmöte. Jag e så glad . 😀 verkar som jag får börja på ett nytt ställe redan nästa vecka . 👍🏻 men ska bli ev träff med en arbetsgivare på fredag .  Praktik fortfarande där jag börjar tre timmar om dagen o kommer va ledig onsdagar endast . Nu är det så att det är på ett cafe med där jag vill vara på 👏🏻 sen höjjer man senare när det är dags . Ingen brådska . Jag gick in i väggen på mitt förra jobb jag hade förra året . Sen gick jag in i väggen igen nu i somras . Efter min resa . Och har bara tagit mig upp själv . För det är ingen annan än jag själv som kan .  Det har varit tufft men jag är på väg  upp och orkar mer igen . Vissa dagar är jag mer trötta än andra . Att gå i in i väggen är inte det lättaste att ta sej ur , man får ta dag för dag o veta med sej hur mkt kroppen orkar . Jag fick illa nog säga upp mig på mitt gamla jobb . Nu kan jag bara hoppas att allt går bra .... 
 
Va rädda om er själva❤️
(null)
 

Kommentarer:

1 Carolina :

Åh vad kul att det går bra för dej hoppas det blir något jobb och inte bara praktik<3

Svar: Praktik kommer jag inte ha jobb meningen är o söka jobb sen jag uppnått 50 % 💕
Michelle Frandell

2 Jennie:

Men åh så himla roligt vännen 😀

Svar: Tack fina 💕
Michelle Frandell

3 Nilla:

Så kul att det gick bra med jobbmötet och att du får vara på café som du vill :)

Svar: Ja verkligen så skönt
Michelle Frandell

4 Vicktoria:

Härligt 😀

Svar: 😀
Michelle Frandell

5 Veronica:

Ja de är så härligt när de är bra jobbmöten! Brukar själv vara nervig kring intervjuer etc

Svar: Ja detta va ingen intervju utan möte med arbetsförmedlingen men vet vad du menar :)
Michelle Frandell

6 Denevigaresenären :

Vad kul att det har gått bra! Hoppas du kommer trivas jättebra och att du även framöver tar han om dig! ❤️

Svar: Hoppas jag med❤️
Michelle Frandell

7 Petra:

Åh vad roligt att det gick bra! :D Lycka till verkligen. Det är otroligt jobbigt att få in i väggen. Jag tror inte man förstår innan man är där själv. :) // Petra Elisabeth

Svar: Exakt kroppen orkar inte alla dagar o man få bara ta minut för minut typ . 💕
Michelle Frandell

8 Daisy:

Gud vad härliga besked🤩

Svar: :)
Michelle Frandell

9 Viktor:

Men gud vad skönt att det gick bra, älskar känslan efteråt när det gått bra, speciellt om man bävat sig ordentligt innan!

Svar: Exakt :)
Michelle Frandell

10 Lillfoppan:

Vad kul för dig :)

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

11 Elisabeth:

Skönt det gick bra

Svar: Ja verkligen
Michelle Frandell

12 Cissi:

Vad bra att jobbsamtalet gick bra 🌸🌸

Svar: Ja det va skönt
Michelle Frandell

13 Tay:

Härligt ändå att det börjar gå framåt, och att det gick så bra på mötet! Du tänker helt rätt, ingen brådska! Gick själv in i väggen i sommar och arbetar fortfarande med mig själv, tid är det man behöver, tid och förståelse från sin omgivning!

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: