Sthlm / Skansen




Hej på er . 
Har haft världens migrän sen igår och inte mott så bra . Men idag var jag och brorsan och pappa på Skansen och gick och kollade där massa och jag har fotat med min systemkamera . Så massa nya bilder på djur och allt möjligt  kommer att komma upp sen . 

Snart ska vi äta ute på restaurang med familjen och charlotte’ s sambo . 

(null)

(null)

(null)

(null)


Uppdate :


Nu har vi ätit ute . Jag åt en underbar god grillad entrecote :) med pommes till ^^ så gott var det
 😍😍😍

Sen gick vi hem till charlotte och var där en stund . Känns som jag gått runt hela Sthlm idag 😂 fast det e bara Skansen . 

Bilder från systemkameran kommer imorgon kväll ... då har jag fotat , familjen , sälar , get , renar, björnar , stor vacker fågel , höns m.m 


Imorgon kommer vi att åka hem . Denna vecka är. Som vanligt , städning , handla mat . Träning . Och bara ta det lugnt , men det börjar närma sej mitt jobbmöte så snart hoppas jag på att va igång igen o jobba 😀
Kommer även åka till Ida i slutet utav månaden . 
———

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Nilla:

Usch, så jobbigt med migrän :( Hoppas du mår bättre nu❤

2 Ina:

Usch inte kul med migrän..hoppas att du mår bättre imorgon!

Svar: Tack det hoppas jag med 💕
Michelle Frandell

3 Lillan Kind:

Fy tusan för migrän! Jag tror att du har ätit min favoritglass!😄

Svar: 88, tar jag alltid när det inte finns twister ... ja det har varit fett jobbigt med det . Släppte nu på kvällen men har fortfarande ont i huvvet .
Michelle Frandell

4 Sofie:

Det lät gott :)

Svar: 😀
Michelle Frandell

5 Viktor:

Migrän är då hemskt, vet flera som lider av det tyvärr, usch! Såg väldigt gott & mysigt ut för den delen! :)

Svar: Ja verkligen usch :( va länge sen jag hade det men det va inget kul
Michelle Frandell

6 Daisy:

Vilken mysig dag :)

Svar: 😀
Michelle Frandell

7 sofia:

Vad mysigt, ser fram emot att se alla bilderna :) <3

Svar: Ja jag har lagt in de i datorn nu :)
Michelle Frandell

8 Jennie:

Åh migrän är såå jobbigt! Kul med Skansen ☺️

Svar: Ja men nu är det äntligen över bara lite spänningshuvudvärk kvar o trötthet
Michelle Frandell

9 Carolina:

Fina bilder 😀fy för migrän 🤥

Svar: Tack
Michelle Frandell

10 Ellen :

Mysigt!

Svar: Ja det va det :)
Michelle Frandell

11 Emma Engström:

Det kan verkligen vara så mysigt att äta ute! :D

Svar: Ja absolut :)
Michelle Frandell

12 Erika :

Gud va kul med skansen. Längesen man var där nu 😊

Svar: Det var första gången för mig :)
Michelle Frandell

13 Jennifer:

Åh den maten såg riktigt god ut :D Mysigt med restaurang besök :D

Svar: Det var supergott :)
Michelle Frandell

Kommentera här: