Sjuk igen



Jahappp , där kom febern tillbaka igår på kvällen och förskylningen sitter i o nu nyser jag mkt . Fattar inte . Va ju sjuk hela förra veckan men kan inte varit helt frisk då . Att jag fick tillbaka skiten tillbaka . Ska kurera mig nu idag . Och hoppas de e bättre imorgon så jag ialf kan gå på fredag . Det var jätte kul igår på den nya platsen . Fick lära mig kassan och massa förberedelser o sånt . Ska printa in i priserna nu i huvvet med.  


Hoppas ni har det bra 
Denna lilla älsklingen ❤️
(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Emelie :

Segt att vara sjuk, krya på dig!🌸

Svar: Tack de e lite bättre nu
Michelle Frandell

2 Jessica:

Jobbigt när det inte vill släppa taget, men lyssna på din kropp;)

Svar: Förskylningen hade inte släppt sej när jag började i måndags . Min chef såg att jag var jätte förskyld o då e det jobbigt o jobba
Michelle Frandell

3 Lexochlogan :

Nej inte igen din stackare, fy för dessa baciller. Krya krya

Svar: Tack ❤️
Michelle Frandell

4 Annaasvensson:

Krya på dig, har också åkt på att bli sjuk. Dock inte sängliggandes ännu ❤️

Svar: Usch krya på dej med ❤️
Michelle Frandell

5 Jennifer:

Åh fy va hemskt att bli sjuk igen 😔 du får vila extra mycket så att du blir bättre snart ❤️

Svar: Ja det kom tillbaka fort... :( men e borta nu de mesta
Michelle Frandell

6 Carolina:

Min feber satt i väldigt länge två veckor va jag sjuk så hoppas den släpper snart drick mycket.Ha en underbar veckan och tisdag <3

Svar: Det e många som e sjuka nu ❤️
Michelle Frandell

7 Sandra:

Vilken söt hund 😍❤️

Svar: Tack
Michelle Frandell

8 sofia:

Hemskt att vara sjuk sådär länge! Vad roligt att du trivs :) <3

9 Jennifer:

Men nej.. Stort krya på dig!

10 Viktor:

Krya på dig ordentligt, hoppas det går över fort! Skönt att höra det var roligt! :D

Svar: Tack de e bättre nu mest trött
Michelle Frandell

11 Tay:

Så roligt med den nya praktiken!
Sjuk igen?! Näe va surt! Hoppas den försvinner fort! Krya på dig.

Svar: Ja jag fick va hemma hela denna vecka . Det är ett bageri ställe typ så det e inte så smart o smitta . Men ska börja på måndag o de e underbara där 😊
Michelle Frandell

Kommentera här: