Måndag

 
 
Hej , 
Hm jag vet knappt vad jag ska skriva . Men idag har jag städat ialf . Och ska fixa lite mera senare . Känner mig sjukt trött på o va hemma . Men imorgon blir det planering om allt . Det kommer bli bra .  Och onsdag ska jag tvätta . Så hör ni inte så mkt från mig på denna vecka så vet ni att jag e lite off med inlägg . Och kommer att kommentera ikapp kommentarer ikväll .... 
 
Vad har ni för er denna regninga dag ? 
Puss på er 💕
 
(null)
 
(null)
 
 
Att han ska försvinna ur mitt liv känns så fruktansvärt jobbigt 😢 ... 

Kommentarer:

1 Therese:

Jag förstår att det känns segt att bara vara hemma =/
Själv har jag inte heller så mycket planer idag, jag ska fixa lite här hemma och så har jag precis skrivit klart en inlägg på bloggen. Hoppas det går bra imorgon :)

Svar: Ja det e de verkligen men nu blir det en ny planeringen imorgon om jobb :) tack 💕
Michelle Frandell

2 Nilla:

Jag har tvättat, diskat och plockat undan här idag och skall snart åka iväg och handla lite. Ha en fortsatt fin måndag!

Svar: Duktigt hejja dej 👏🏻
Michelle Frandell

3 Paulina:

Usch då! Förstår att det känns riktigt tråkigt! Kram🌸

Svar: Ja verkligen 💕
Michelle Frandell

4 Carolina:

Ja det måste vara jobbigt att din hund ska försvinna är ju som ett barn till en .Ha en underbar måndag <3

Svar: Njae inte som mitt barn men han är som mitt bästa vän 💕
Michelle Frandell

5 Kamilla :

Så tråkigt det lät. Du får ta på dig gummistövlar och gå en promis med vovven och hoppa i vattenpölarna 😊💦

Svar: Njae vill helst inte va ute o inte vovven heller men han måste göra sina behov .
Michelle Frandell

6 Mirre:

Hehe ja det blir lätt att man städar då man ej vet vad man ska göra

7 Emma Engström:

Det är så skönt är det blir städat och rensat! <3

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

8 Lillan Kind:

När jag har tråkigt får jag ännu mindre lust att städa😆

Svar: När jag får tråkigt har jag ännu mer lust till o göra saker :) 👏🏻
Michelle Frandell

9 My Lundgren :

Har först bara varit hemma och tat det lugnt sen har jag jobbar 16-21

Svar: Gött 👏🏻
Michelle Frandell

10 Jennifer:

Idag var det första dagen på nya jobbet och tidigare ikväll tog jag en cykeltur med en vän och hennes dotter på nästan en mil :D

Svar: Va härligt det lät :)
Michelle Frandell

11 Ellen:

Skönt att få städat iaf!😃

Svar: Ja ddet e de :)
Michelle Frandell

12 Viktor:

Igår så fotograferade jag massor, jag hoppas du tar hand om dig rejält!! :) Usch för regniga dagar, även om det kan ibland vara lite mysigt haha!

Svar: Va roligt o få fota 😀
Michelle Frandell

13 sofia:

Igår gjorde jag inte mycket alls pga vädret! Planen var att gå till gymmet men ångrade mig när det regnade haha :) <3

Svar: Sen när man väl gått till gymmet så ångrar man inte en träning 👏🏻💪🏻👍🏻
Michelle Frandell

14 Denevigaresenären :

Vilken sötnos! Hoppas du får en underbar dag!

Svar: Tack desamma 💕
Michelle Frandell

15 Sofie:

Hemma med sjukt barn:/

Svar: Usch krya 💕
Michelle Frandell

16 Erika:

Förstår att de känns tungt. Kram 😔❤

Svar: Kram 💕
Michelle Frandell

17 Tay:

Riktigt tråkigt att din bästa vän ska försvinna. Vill själv att den dagen aldrig ska komma. Sänder en liten styrke kram <3

Svar: Ja verkligen 💕
Michelle Frandell

18 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Förstår helt att det är lite drygt att bara vara hemma! Hoppas du får en bra tisdag :)

Svar: Ja verkligen
Michelle Frandell

Kommentera här: