Kommentarer:

1 Mirre:

Du har verkligen jättefint hår

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

2 Nilla:

Har haft en lugn dag med barn och barnbarn. Önskar dig en fortsatt fin helg :)

Svar: Härligt med barn barn :)
Michelle Frandell

3 Denevigaresenären :

Så fin du är! Njut av helgen :-)

Svar: Tack :) du med
Michelle Frandell

4 Lexochlogan:

Mysigt att åka hem till föräldrarna, det gör jag ofta här med, trivs så bra där

Svar: Ja men nu blir det o va hemma :)
Michelle Frandell

5 sofia:

Du är så fin vännen! Härligt att åka lite till föräldrarna! Idag har jag en dag då jag bara kollar film och tar det lugnt :) <3

Svar: Tack fina :)
Michelle Frandell

6 Viktor:

Njut av helgen du! För min del är det myshelg nu, med massa film & gott! :)

Svar: Va härligt det har det blivit för mig med :)
Michelle Frandell

7 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Så skönt med en lugn helg, här blir det också att ta det lugnt! :)

8 Beatrice:

Mysigt och va hos familjen 😍

Kommentera här: