Fredag igen đŸ‘đŸ»đŸ˜Š



Hej pĂ„ er , 

Hur mĂ„r ni ? 
SjĂ€lv mĂ„r jag mycket bĂ€ttre men förskylning ligger fortfarande i . Kraftig förskylning . Febern Ă€r borta och jag Ă€r hos mina förĂ€ldrar. Tydligen skulle min syster komma hem imorgon med hennes sambo över helgen sĂ„ det blir mys 💕

PĂ„ mĂ„ndag blrjar jag att jobba . KĂ€nns toppen . 

Vilka vĂ€nner jag har som fĂ„r mig o mĂ„ bra vid den HĂ€r tidpunkten dĂ„ Angust ska somna in om en vecka. De stöttar och finns och jag kan verkligen sĂ€ga tack ! 💕 för att just ni Ă€r ni , mina vĂ€nner ... 

Nu blir det bara lugnt . 

Hoppas eran fredag blir bra ❀

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 sofia:

Vad hÀrligt att ha sÄ fina vÀnner vid din sida! Hoppas du fÄr en underbar helg :) <3

Svar: 💕 tack desamma
Michelle Frandell

2 Emma Engström:

VÀnner Àr underbara! <3

Svar: 💕
Michelle Frandell

3 Anonym:

SÄ hÀrligt att du har din familj och dina vÀnner som stÀller upp för dig nu nÀr du har det trÄkiga med Angust framför dig. LÄter trevligt att fÄ umgÄs med systern och familjen i helgen. Hoppas ni fÄr en jÀttefin helg! Kram

Svar: Ja det kĂ€nns bra 💕
Michelle Frandell

4 Carolina:

hoppas du blir frisk snart och lycka till pÄ jobbet.hoppas du fÄr en underbar och mysig helg <3

5 Sara:

Åh hoppas att du blir helt frisk snart! Kramar!!

6 Therese:

Det Àr sÄ vÀrdefullt att ha familj och vÀnner omkring sig :)

Svar: Verkligen 💕
Michelle Frandell

7 Jennifer:

Friyaaaay och jag mÄr bra :D

Svar: HĂ€rligt 💕
Michelle Frandell

8 Nathalie:

Gött att förkylningen Ă€r pĂ„ vĂ€g att ge sig 😍 Hoppas helgen blir mysig!

Svar: Tack desamma 💕
Michelle Frandell

9 DenevigaresenÀren:

Vad skönt att förskylningen har slĂ€ppt sĂ„ kan du njuta av helgen. Ha en fin och mysig helg! 🌾

Svar: Ja det e skönt 💕
Michelle Frandell

10 Lexochlogan :

VÀnner i svÄra stunder som finns dÀr Àr riktiga vÀnner.

Svar: Exakt 💕
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: