Förskylningen = värre

 
 
Usch  vaknade upp i morse med att jag hade svettas massa . Så tror febern börja lägga sej . Men värsta förskylningen . Kan knappt prata och har hosta så det känns som man inte kan andas ibland . Angust kommer hem idag min lille hund för mina föräldrar kunde inte ta hand om han mer mitt i veckan . Jag är glad att mamma kan  vara med mig den 2 oktober då han ska somna in pgrav sin svåra sjukdom, hade varit jobbigt o åka dit själv o fick även ledigt den dagen . Fick börja min arbetsträning på måndag istället nästa vecka . De verkar så himla snälla där . 
 
Ser verkligen fram emot detta . Har lagt upp mitt schema med inför hösten om mina tider . 
 
Här ser ni lite grejjer jag gjort på egen hand :) 
 
(null)
 
(null)
 
Mina egna gjorda bullar 
(null)
 
Ostpaj som jag o Ida gjorde 
(null)
 
Lussekatter 
(null)
 
(null)
 
Tacopaj 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Baguetter , mörkt bröd och hemlagad glass . 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Har gjort en kurs inom barista utbildningen . 

Kommentarer:

1 Nathalie:

Duktig du är! Tråkigt att läsa om hunden dock, vad är det för sjukdom? Kram <3

Svar: Tack , han har lugnödem som kan leda snabbt till hjärtsvikt och kan dö en plågsam död om inte de behandlas . Han behandlas nu på mediciner . Men man märker att han inte mår bra o det e synd att han ska lida o leva kvar . Även om jag älskar han . ❤️
Michelle Frandell

2 Kamilla:

Så roligt med barista utbildning. Det skulle jag vilja lära mig. Krya på dig

Svar: Det e jätte kul
Michelle Frandell

3 sofia:

Wow vad grym du är, så mycket fint och vad gott allt ser ut :) <3

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

4 Carolina:

Gud vilka god kakor kom gärna hit med några så kan vi vara sjuka tillsammans <3

Svar: Tack 💕 men de e nog uppätna för länge sen 😂
Michelle Frandell

5 Nilla:

Så bra att det gick att flytta fram arbetsträningen. Vad duktig du är! Så många fina bakverk :) Krya på dig <3

Svar: Ja det kändes bra 😀
Michelle Frandell

6 Vicktoria:

Krya!

Svar: Tack
Michelle Frandell

7 Annaasvensson:

Tråkigt med förkylning, men det dära såg jätte gott ut, och då menar jag allt 😍

Svar: Tack 😀
Michelle Frandell

8 Therese:

Fy vad jobbigt med förkylningen =( Du får krya på dig!

Svar: Tack 😀
Michelle Frandell

9 Denevigaresenären :

Stackare! Ni får krya på er båda två! Vad duktig du är på att baka! Ser så himla gott ut!

Svar: Tack 😀💕
Michelle Frandell

10 Ina:

Krya på dig! 💕

Svar: Tack
Michelle Frandell

11 Ellen:

Hoppas du mår bättre snart!! Krya på dig

Svar: Det känns bättre nu :)
Michelle Frandell

12 Ellen:

Hoppas du mår bättre snart!! Krya på dig

Svar: Det e mkt bättrenu 😊
Michelle Frandell

13 Viktor:

Men vad mycket gott det fanns på dessa bilder! :D Krya på dig!

Svar: Tack 😄
Michelle Frandell

14 Lexochlogan:

Nu får din förkylning ge sig tycker jag, så jobbigt att vaaa sjuk länge. Å massa gott du bakat ju

Svar: Ja den börjar avta 😊
Michelle Frandell

Kommentera här: