Älskar dessa produkter 😍



Någon mer än jag som köper från skogsrospa.se ? 

Bara älskar dessa produkter 😀😀😀
Känner mig så naturligt len me dessa . De e naturliga produkter . Köper endast naturliga saker nu förtiden för att det är bättre mot huden. Mina fötter i maj tex innan jag började me dessa produkter var inte alls Bra efter detta produkter har de gjort så att det blivit bra direkt :) mjuka o lena :) man ska ta hand om sin kropp . 

Har två produkter hos Ida som jag glömt hos henne 😂 o lite andra saker men va tvungen o ha detta så länge . Jag hoppas på o kunna åka till henne snart . 😘

Vad använder ni för produkter för eran hy ? 
(null)

Kommentarer:

1 Therese:

Jag försöker tänka på klimatet och använder också naturliga produkter :) Just nu använder jag produkter från NUXE:s serie Bio-Beauté :)

Svar: Klimatet har nog inget med de o göra mer miljön och hur du mår i din kropp 💕
Michelle Frandell

2 Nathalie:

Jag använder Therese Lindgrens produkter just nu. Gillar dem =)

Svar: 😘 härligt
Michelle Frandell

3 Nilla:

Jag har aldrig köpt någonting därifrån. Jag brukar använda Nivea´s produkter. Tycker dom är milda och bra mot huden.

Svar: Okey
Michelle Frandell

4 Jennifer Marie:

Har aldrig hört talas om dem faktiskt..

Svar: De e super
Michelle Frandell

5 Emma Engström:

Åh vad roligt med tips! :D

Svar: Kul du tycker de 💕
Michelle Frandell

6 Vicktoria :

Aldrig testat 😀

Svar: Bara o testa 😄
Michelle Frandell

7 Denevigaresenären :

Jag använder Nivea´s produkter till det mesta. Har använt dem sedan jag var barn och det är lite svårt att ändra nu :-) Men när det gäller smink är det bara ekologisk smink.

8 Nathalie Gránglid:

Jag har faktiskt aldrig hört talas om det, jag har testat massa olika hudvårdsprodukter och just nu beställer jag mina från Luxplus!

Svar: De e as bra 💕
Michelle Frandell

9 Harriet:

Åh låter ju som super produkter😍

Svar: Ja 💕
Michelle Frandell

10 Petra Elisabeth :

Åh vad spännande! Jag skulle vilja kunna använda massa olika produkter men jag kan inte för har otroligt känslig hy. Så fort jag får någon form av salva eller olja i ansiktet får jag finnar och utslag. Men jag har hittat La Roche-posay Toleriane (franskt) som är såååå bra. Får inga utslag eller något liknande av den och använder den morgon och kväll. Jag är så nöjd! Skulle rekommendera den för alla som har känslig hy:D // Petra Elisabeth

Svar: 💕 bra att du är nöjd
Michelle Frandell

11 Mirre:

Bra produkter för fötter lät spännande, skulle jag behöva

Svar: Ja verkligen 💕
Michelle Frandell

12 Ellen:

Åh verkar som super produkter!:)

Svar: Dem är super bra 💕
Michelle Frandell

13 sofia:

Ska jag vara ärlig så har jag aldrig hört talas om dom så kul att du delar med dig :) <3

Svar: Det e jätte bara produkter , de bästa jag haft ❤️
Michelle Frandell

Kommentera här: