Tisdag

 

Hej . hur mår ni ?
Jag hoppas ni förstår varför jag är off lite ibland .
Lägger all min möda o ork på min arbetsträning nu . Det är redan andra veckan nu . Och fulll pott närvaro .  Längtar tills jag går upp i procent . 
 
Jag orkar inte så mkt mer än det , komma hem + att jag inget sover på nätterna  då jag saknar Angust . Kommer va hos mina föräldrar ev lite i veckan för det känns lite jobbigt än. Tänker att han ligger vid mina ben o att jag få putta bort  han 😂 el att han står o väntar på att få komma upp i sängen o mysa o värma en .  Så ingen bra sömn har jag haft på två tre nätter nu .  Trots det så jobbar jag . 
 
Jaja . Imorgon är jag ledig o då blir det tvätta o träna .  
Jobbar sen torsdag o fredag .  
Ha en bra vecka .
 
(null)
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jennifer:

Sjukstuga här :( Skönt med en ledig dag imorgon, njut!

Svar: Usch så många som är sjuka var sjuk i två veckor nästan ...
Michelle Frandell

2 Cissi :

Skönt att vara ledig🌸 jag ska också tvätta idag😀

Svar: De e det 💕
Michelle Frandell

3 sofia:

Förstår att det är superjobbigt hemma! Du är så grym som kämpar på trots dålig sömn. :) <3

Svar: Tack finis 💕
Michelle Frandell

4 Emelie:

När du är ledig så jobbar jag 😂 hoppas du får en härlig ledig dag 🙂

Svar: Haha ja så kan de va 👏🏻
Michelle Frandell

5 Carolina:

Skönt och vara ledig .förstår att det känns jobbigt för dig tur att du kan bo hos din mamma och pappa ibland ha en bra onsdag ❤

Svar: Ja jag bor hos dem till jag får valpen det känns mkt bättre ❤️
Michelle Frandell

6 Lexochlogan :

Skönt att det går bra med arbetsträningen

Svar: Det gör de 💕
Michelle Frandell

7 Lexochlogan :

Skönt att arbetsträningen går bra

Svar: De går bara bra ❤️
Michelle Frandell

8 Annaasvensson:

Du är så otroligt stark❤️

Svar: Tack du med ❤️
Michelle Frandell

9 Daisy:

Hoppas du får en magisk dag

Svar: Du me :) finis
Michelle Frandell

10 Janelle:

Hoppas du får en bra dag☘️

Svar: Tack desamma
Michelle Frandell

11 Viktor:

Ta hand om dig!! Du ska veta att du är galet grym! Skönt att vara ledig!

Svar: Tack så himla mkt va fint sagt av dej Victor :)
Michelle Frandell

12 Vicktoria:

Skönt att vara ledig!

Svar: Jepp 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: