Ledig dag


Hej på er . 

Min lediga dag och känns som jag bara vill sova så äntligen har jag fått sova !  Ni kan fatta hur desperat man är om man inte fått sova på två veckor . 

Nu tror jag den här fasen håller på att gå över . 
Och jag kan knappt fatta att jag får träffa mina syskon i helgen ❤️ det behövs verkligen . 

Vi får se om jag orkar tränar ikväll annars blir det senare .  

Ha en bra dag ❤️

Glöm inte bort att du är vacker som du är . 

Beaty is in the eye of the beholder . 


(null)


Kommentarer:

1 Anonym:

Åh, vad glad jag blir när jag läser att du skall träffa dina syskon i helgen. Hoppas ni får en underbar helg tillsammans :) Du är också vacker, glöm inte det! Kram

Svar: tack för de fina orden :)
Michelle Frandell

2 Anonym:

Jobbigt att inte få sova ordentligt :( Så kul för dig att träffa syskonen i helgen. :)

Svar: ja det har varit jobbigt men börjar bli bättre :)
Michelle Frandell

3 Sofie :

Så jobbigt att inte kunna sova. Stay positive ja :)

Svar: precis :)
Michelle Frandell

4 Lillfoppan:

Vad trist att sömnen är lite sisådär, men hoppas det blir bättre! ✨ så kul att träffa syskonen i helgen, hoppas ni får en toppenhelg fina du!

Svar: ja usch de e hemskt
Michelle Frandell

5 sofia:

Lider verkligen med dig att du inte har fått sova ordentligt. Vad roligt att du ska träffa dina syskon i helgen :) <3

Svar: tack gumman
Michelle Frandell

6 Amanda :

Hoppas du får sova bättre i dag 🙂

Svar: hoppas jag med :)
Michelle Frandell

7 Viktor:

Det är så viktigt att få sova, något man måste göra! Förstår det är jobbigt när man inte väl gör det!

Svar: verkligen
Michelle Frandell

8 Annaasvenssin:

fin du är! Hoppas du får bättre sömn inatt. och hoppas du får en bra helg, du måste uppdatera så fort du hämtat hunden 😍

Svar: tack hoppas du med haft en bra helg
Michelle Frandell

9 Vicktora:

Fin du är!

Svar: tack
Michelle Frandell

10 Lexochlogan :

Sömn är ju så viktigt för att må bra, jag funkar inte utan. Skönt att du fått sova och kul att träffa familjen för dig

Svar: det e viktigt för o orka jobb o energi ...
Michelle Frandell

11 emelie:

Usch stackare, måste vara så jobbigt att inte kunna sova ordentligt! Jag är själv väldigt beroende av ordentligt med sömn så jag förstår att det måste ha varit tufft!

Svar: det va de men börjar bli bättre
Michelle Frandell

12 Denevigaresenären :

Så jobbigt att inte kunna eller inte få sova. Så fin du är.

Svar: ja usch :(
Michelle Frandell

Kommentera här: