Detta ska bli kul ...



När chloey växt sej lite så ska jag börja med träning för henne . Först måste hon bli rumsren . Då jag tränade Angust till en social hund så vet jag hur man gör o läst o sett en del .  

Det ska bli så kul med henne o få komma ut . Jag gick o lånade Nella idag en cockerspaniel som är mina föräldrars grannes hund har tittat förbi den ibland o så o nu vågade mig på o fråga om jag fick gå ut me den o det fick jag såklart . Så jag o nella gick till en park o satte oss där . Det va myssigt o få krama en hund igen .  🐶 

Ska även bli medlem i hundklubb för chloey o börja gå kurser .  

(null)

(null)

(null)

Kommer köpa sånt här o även ha hemma :) 

Kommentarer:

1 Viktor:

Vad mysigt att få gå ut med den hunden lite och gå lite! Hoppas du får en superfin dag! :)

Svar: Tack desamma
Michelle Frandell

2 sofia:

Låter som en superrolig ide! Jag kan förstå att det var mysigt att få mysa med hund igen :) <3

Svar: Ja det var det 🐶
Michelle Frandell

3 Sandra:

Roligt med hundkurser 😍

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

4 Annaasvensson:

Så härligt och roligt med kurser 😊❤️

Svar: Japp ❤️
Michelle Frandell

5 Carolina:

Vad kul med hundkurser hoppas du får en härlig söndag :-)

Svar: Tack desamma
Michelle Frandell

6 Carolina :

Kul med hundkurser 😁hoppas du får en härlig söndag ❤🍁☀

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

7 Anonym:

Åhhh saknar min hund när jag läser detta. Låter som en mys dag💛

Svar: Vet inte vem du ör o vad som jämt me hunden men de e jobbigt när man inte har kvar sin
Michelle Frandell

Kommentera här: