Tisdag


Hej å hå !

Igår var det så mkt att jag inte vad . Så jag får oftast göra tidsinställda inlägg. Fick tvätta fyra tvättar ,  städa , handla mat samt ta hand om chloey som nu blir 12 veckor och med denna vecka så har jag haft henne i en månad  .  Helt slut var jag sen .Idag blir det betydligt lugnare . Men med ett möte .  

Sen på fredag hade jag visst möte igen . Så en del o göra denna vecka .  

Nähe dags o försöka sova lite innan chloey måste ut igen .  

Hoppas ni får en bra dag ❤️ 
(null)

Kommentarer:

1 Lexochlogan :

Brukar tänka att jag skall fixa några tidsinställda men hinns aldrig med. Måste bli bättre på det

Svar: Det blir lätt så ^^
Michelle Frandell

2 Nilla:

Vissa dagar har man hur mycket som helst att göra. Förstår att du var slut efter en intensiv dag. Hoppas du kan vila lite idag. Ha det gott!

Svar: Så är det ju ibland :)
Michelle Frandell

3 Anna:

Jag förstår precis vad du menar, försöker fixa inlägg när jag vet att jag inte kommer att ha någon tid för att blogga, men som sagt, inte alltid man kommer ihåg eller hinner med det.
Hoppas du får en fin dag med vovven :) Kram!

4 Sofie:

Att ha hund är en del ansvar =)

Svar: Verkligen men har haft innan ^^^ och uppväxt med hundar inom familjen
Michelle Frandell

5 Emelie:

Tack, hoppas du också får en fin dag 😊

Svar: ❤️
Michelle Frandell

6 sofia:

Jag förstår att du blir helt slut av att göra sådär mycket, det blir jag också. Hoppas mötena går bra :) <3

Svar: Ja man får ta lite saker pöompö istället ❤️
Michelle Frandell

7 Viktor:

Jag hoppas din onsdag blir kanoners! Verkligen så är vissa dagar mer intensiva än andra, ibland förstår man knappt själv hur mycket man har att göra haha!

Svar: Ja haha så kan det va o sen när man är ledig klagar man inte har något att göra 😂
Michelle Frandell

8 Anna svensson:

Låter som du hade en riktig tuff dag. Glöm inte bort att ta hand om dig själv också! 😊❤️

Svar: Njae mer intensiv dag ❤️ va snäll du är .
Michelle Frandell

9 Matilda Berlin:

Heja dig! Så grym =) Kram

Svar: Tack fina ❤️
Michelle Frandell

10 Zanna Svärd:

Härligt att få så mycket gjort!☺️ När vår hund var valp så tränade vi honom ganska snabbt till att kunna hålla sej lite längre för varje dag, ibland hände det olyckor men det gör ju egentligen inte så mycket☺️

Svar: Nä så länge det inte händer hela tiden . Jag tar det hellre långsamt fram med henne än att stressa henne . ❤️
Michelle Frandell

Kommentera här: