Måndag



Hej ! Ett sent inlägg så här på kvällen men har tvättat idag en massa . Fyra tvättar som vanligt .  Jaha o vad har man gjort mer , jo kollat på serien gossipgirl . Kollade på den när jag var yngre men har faktiskt inte sett säsong 5-6 så jag beslöt mig o kolla om den . 

Har ni några serier o tipsa om ? Känns som jag bara kollar om mina favoriter . 😂

Chloey väntar på mig tills jag kommer hem ,hur söt ? Jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne .  

Imorgon ska jag handla mat .  Sen blir det mest lugnt . 
Hoppas ni haft en bra måndag ❤️

(null)

(null)


Kommentarer:

1 Viktor:

Vad mycket tvätt haha :D Men skönt att få ha gjort tvätten, det är en stor lättnad känner jag haha! :D

Svar: Ja så blir det 😀
Michelle Frandell

2 Daisy:

Vad fina bilder :)

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

3 sofia:

Skönt att få tvätten gjord! Just nu kollar jag på jordskott och den är riktigt bra, tips om du inte har sett den :) <3

Svar: Har inte sett den :) tack för tips 💕
Michelle Frandell

4 Lillfoppan:

Vad härligt att hinna med å tvätta så mycket, ha en fin tisdag :)

Svar: Ja det e skönt o få saker gjort💕
Michelle Frandell

5 Lene:

Vilken söt liten hund <3
Ha en fin dag

Kramar
Lene

Svar: Ja 💕
Michelle Frandell

6 Lexochlogan :

Kul med serier, jag började på avsnitt ett på greys anatomy igår, får se hur många säsonger jag orkar

Svar: Jag har kollat lite på den men den faller mig inte så i smaken 💕 tack för tipset
Michelle Frandell

7 Anna:

Hon är sååå söt! Låter som en fin dag! <3

Svar: Tack 💕
Michelle Frandell

8 Emelie:

va skönt att ha fått tvätten gjord! gossipgirl är en serie jag också gillar, så bra!

Svar: Ja det e skönt det blir tvått på måndag igen 😂
Michelle Frandell

9 Jennifer:

Är också sån som kollar om serier hels tiden haha.
Men kan rekommendera Riverdale & Outlander, superbra serier :)

Svar: Tack för bra tips 💕
Michelle Frandell

Kommentera här: