Fredag


Hej .
fredag idag och idag ska jag hämta ut paket från Bonprix , äntligen kom min cardigan hem . Denna helg blir lugnt . Ska till mamma o pappa på söndag o fira farsdag bara .  Jag orkar inte jätte mkt just nu då jag inte mår så bra .  Så under veckorna blir det bara att städa tvätta ta hand om prinsessan - . 
Kommer att återgå tillbaka till arbetsprövningen  sen nästa år . Tack för så fina ord ❤️

Kommer att åka till Idisen i slutet utav månaden .❤️ så lite har man ju att se fram emot . 

 . 
Så tacksam för mina fina vänner och familj .

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Trots att det är jobbigt så finns det styrka att fortsätta kämpa . 
- Never Give Up ❤️ - 

Kommentarer:

1 Kamilla:

Super roligt att att hämta ut paket med nya kläder. Som lilla julafton.

Svar: Jamen precis :)
Michelle Frandell

2 Lexochlogan :

Så mysigt att åka till föräldrarna, skall vi göra idag med ich äta middag min pappa älskar laga mat och det ör perfekt att åka till dem, Hoppas arbetsprövning går bättre då

Svar: Det är det verkligen o bara komma ut lite :)
Michelle Frandell

3 Emelie:

Vilket fint hår du har! Trevlig helg 🌸

Svar: Tack ❤️
Michelle Frandell

4 Anna:

Låter som en riktigt fin helg! Kul med paket! Kram!

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

5 Viktor:

Vad kul med ett paket ! :) Jag hoppas du har en bra helg och mår bra :)

Svar: Desamma :)
Michelle Frandell

6 Anna svensson:

Så kul att hämta paket 😊❤️

Svar: Åhja ❤️
Michelle Frandell

7 sofia:

Åh Bonprix har så sjukt mycket fina saker! Hoppas du mår bättre snart vännen :) <3

Svar: Verkligen 💕
Michelle Frandell

8 Carolina :

Åh vad kul och jag älskar bonprix blir och köpa min vinter jacka där
Ha en fin lördag ❤

Svar: Ja de har så fina kläder ❤️
Michelle Frandell

9 Lillfoppan:

Alltid kul att hämta ut paket! Jag älskar’t :)

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

10 Amanda :

Å jag älskar att få paket 😍

Svar: Det bästa som finns :)
Michelle Frandell

11 Annelie:

Hej svejs.. Tack för din kommentar hos mig :-)
Är det en Jack Russel du har..??

Har du varit långtidssjukskriven, eftersom du skriver om att du ska börja arbetsträna..?? *nyfiken fråga*

Ha en bra vecka... // Annelie

Svar: Hej yes det har jag varit , o är . Har arbetstränat i år men måste ta pause för hälsans skull . Desamma kram Michelle
Michelle Frandell

12 Jennifer:

Alltid lika kul när man får paket ju :D

Svar: Jag älskar paket :)
Michelle Frandell

Kommentera här: