Fredag !


Tjooho . 
Äntligen fredag , imorgon drar jag till Göteborg . Idag blir det mest lugnt och bara hämta ut chloeys paket hon fått . 

Igår var det så myssigt o träffa föräldrar :) åt pannkakor och vaniljbulle 😍  hur ofta besöker ni era ?  På senaste tid har jag knappt varit där för jag är så begränsad till chloey .  Men vi har åkt buss ibland en gång i veckan lite mindre ibland .  Och då har det bara gått bra att åka buss med henne .  🐶💕

Hoppas ni får en bra fredag ... 
nästa vecka blir lite lugnare vecka .  Ska komma igång med träningen igen ... 

(null)

(null)

(null)

❤️

Kommentarer:

1 Lexochlogan :

Men å vad roligt, vad skall ki hitta på. Vår hemstad, vi älskar att bo här

Svar: Jul på Liseberg , hänga och bara va med kompisar :) ❤️
Michelle Frandell

2 Daisy:

Gud vad härligt och resa :))

Svar: Ja mini tripp :) ❤️
Michelle Frandell

3 Emelie:

Men åh så gott med pannkakor! Nu blev jag ju så sugen på det, haha! Hoppas du får en fin lördag 😊

Svar: Ja jag vill med ha pannkakor nu 😂
Michelle Frandell

4 Carolina:

Hoppas du får kul i Göteborg❤
Av vissa skäl träffar jag inte mina föräldrar ej sett dem sen juni 2018 och av dessa skäl så mår jag bättre 😍
Ha en fin lördag

Svar: Tråkigt . Men ibland är Det så tyvär ❤️kram till dej
Michelle Frandell

5 sofia:

Åh underbart att du snart får träff henne igen! Jag träffar typ aldrig mina föräldrar, var flera månader senast jag träffade någon av dom :) <3

Svar: Tråkigt o höra föräldrar som är så viktigt i ens liv ❤️
Michelle Frandell

6 Anna:

Kul med en tripp till Göteborg 😊❤️

Svar: Ja verkligen ❤️
Michelle Frandell

7 Anna:

Åh vad kul med Göteborg! Låter som en jättefin helg! <3 :)

Svar: Ja det har varit underbart ❤️
Michelle Frandell

8 Wifeey:

hoppas du har de bra i Göteborg idag fina du 🖤
Vilka fina och mysiga bilder :D

Svar: Tack snälla ❤️❤️
Michelle Frandell

Kommentera här: