Chloeys vaccination


Sådär då har vi varit iväg och hon har blivit vaccinerad . Hon blev kollad så hon var fullt frisk vilket jag redan visste men alltid bra att de dubbelkollar . hon var så duktig hela tiden och även när stora hundar och katter va där . Satt bara i mitt knä tryggt och lugnt och gjorde inte ett ljud ifrån sej . 

När Angust levde så var det tvärtom då morrade han och allt möjligt så jag fick jämt ta ut han därifrån .  😂 men Angust va inte som alla andra hundar även om jag saknar han ibland. Kommer alltid älska min första hund . 

Men chloey har hjälpt mig må så mkt bättre denna månaden . ❤️ en månad nu har jag haft henne . Världen sötaste lilla valp och jag bara längtar tills vi ska på valp kurs ❤️🐶

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Lexochlogan :

Skönt att de kollar ändå så man får höra att de är friska

Svar: Ja men precis förra gången var ju inte min gamla det så det kom ju oväntat
Michelle Frandell

2 Viktor:

Vad roligt att höra det gick så himla bra ! :) Hundar är så fina djur och kan hjälpa en människa enormt i svåra stunder!

Svar: Håller med till hundra !
Michelle Frandell

3 Daisy:

Djur är bäst

Svar: 💕
Michelle Frandell

4 sofia:

Vad fin du är vännen! Åh vilken duktig liten tjej, skönt att det gick bra. Jag förstår verkligen att du längtar till valpkursen :) <3

Svar: Ja valpkursen kommer ge mkt 💕
Michelle Frandell

5 Jennifer:

Va skönt att allt gick bra!

Svar: 💕
Michelle Frandell

6 Anonym:

Alltid skönt att få det bekräftat, det tycker jag i vilket fall. Så förstår dig!! Ha en fin dag nu!

Svar: Det tycker jag med :)
Michelle Frandell

7 Emma Engström:

Så hima skönt att det gick bra!! :D

Svar: 💕
Michelle Frandell

8 Emelie:

Så skönt att det gick bra och att allt såg bra ut 😊

Svar: Ja verkligen 💕
Michelle Frandell

9 Jessica:

Åh vad skönt att det gick bra 🙂 den sidan ska jag kika in

Svar: Ja gör det :)
Michelle Frandell

Kommentera här: