Kommentarer:

1 Mirre:

Ohh vad roligt med valpkurs =D minns att det var extra skoj

Svar: Ja det ska bli sjukt kul och inspirerande :)
Michelle Frandell

2 Anna:

Men vad roligt! yeah!

Svar: Ja vi kom med :)
Michelle Frandell

3 Jennkfer :

Va roligt!

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

4 Lexochlogan :

Så kul med valpkurs det gick jag med min hund jag hade innan också, så lärorikt och roligt

Svar: Va roligt 💕😀
Michelle Frandell

5 Viktor:

Men så himla roligt ju! Hoppas det går bra ! :D

Svar: Tack det hoppas jag med 😀
Michelle Frandell

6 Emelie:

Men åh så kul! 😀

Svar: Ja 💕🐶😀
Michelle Frandell

7 sofia:

Åh gud så roligt, hoppas du får det jätteskoj där :) <3

Svar: Ja det hoppas jag med 💕
Michelle Frandell

8 Daisy :

Vad kul

Svar: Ja 😀
Michelle Frandell

9 Zanna Svärd:

Vad roligt med valpkurs, ångrar lite att jag inte gick det med min hund när han var valp☺️

Svar: Det är väldigt bra för valpen och relationen :) men man kan va självlärd oxå o lära sej massa via nätet ❤️
Michelle Frandell

10 sofia:

Måste vara så roligt att få gå på valpkurs, lycka till där :) <3

Svar: Tack snälla ❤️
Michelle Frandell

Kommentera här: