1 :a november


Hej ! 
Jaha då är det bara två månader kvar till detta året är slut . Vad känner ni inför allt med jul o nyår?  . Hur firar ni ?  För mig är julen viktigare än nyår . Jag brukar skita i nyår för då kan jag vakna upp o tänka att jag har det jag har och är tacksam för det o få börja ett nytt år , Utan för höga förhoppningar om kvällen . 

Så idag tror jag , det mesta blir lugnt .  Det mesta är gjort för denna vecka och nästa vecka är det möte och lite sånt där . 

Hoppas ni får en bra torsdag och va rädda om er... 

Chloey mår jättebra 🐶😘
(null)     

Kommentarer:

1 Lexochlogan :

Också mest för julen, nyår är jag inte så noga med

Svar: Julen är mysigaste :)
Michelle Frandell

2 Marie:

Jag tycker också bättre om julen, nyår för mig har alltid genom åren innan var att fly från stan och hämma vår vovve vi hade från alla raketer, han var livrädd för dem

Svar: Exakt , hatar nyår ...
Michelle Frandell

3 Nilla:

Jag gillar inte julen så mycket nu för tiden men firar en del för barn och barnbarns skull :)

Svar: Så blir det ju :)
Michelle Frandell

4 Lillan Kind :

Jag tycker nog att julen är allra roligast för den pågår längre tid och man gör det mysigt långt i förväg😊

Svar: Håller absolut med om det 😀👍🏻
Michelle Frandell

5 sofia:

Jag både gillar och ogillar julen, har oftast ångest över julen pga personliga skäl. Men än sålänge så känns det okej att det snart är jul :) <3

Svar: Så brukar det vara tyvär :/
Michelle Frandell

6 Daisy:

Vad fin bild på dig

Svar: Tack
Michelle Frandell

7 Emelie:

Det är galet att det bara är två månader kvar av 2018! Tiden går så snabbt! 😱

Svar: Det gör det verkligen :)
Michelle Frandell

8 Viktor:

Jul & nyår har alltid firats för min del med familj & släkt! Men inte längre, nu längre känns det inte lika allvarligt :)

Svar: Nä precis håller med 😀
Michelle Frandell

9 Anna svensson:

Julen för mig är bara fylld med ångest tyvär 😔❤️

Svar: Tråkigt o höra ❤️
Michelle Frandell

10 Carolina :

Här firar vi själva på julafton sen brukar vi träffa släkt och vänner de övriga dagarna så skönt o vara på själva julafton gjort så i 3 år snart ha en fin fredag ❤

Svar: Gött :)
Michelle Frandell

11 Jennifer:

Jag känner bara positivt inför jul och nyår :D

Svar: Härligt :)
Michelle Frandell

Kommentera här: