My new clothes😀




...Och sĂ„ fick jag Ă€ntligen mitt klĂ€dpaket idag som innehöll massa ..... klĂ€der 😀😀😀 imorgon ska jag hĂ€mta mer . Jag ska simma pĂ„ min lediga dag pĂ„ torsdag elr ialf gymma , 

Mitt liv Ă€r lika med jobb.nu . Men lĂ€ngtar efter mina syskon som kommer i veckan o i helgen ❀

Tycker jag förtjĂ€nar mig lite nytt 😀

Short, sport-bh , underklĂ€der o ekologisk bomull . Fick jag med mig denna gĂ„ngen och en svart tunn fin ’ jacka ’ med spets . 
 
Min nya kofta och nya trĂ€nings byxor 
(null)

Ny gardin , ska sÀtta upp den andra senare ...
(null)

(null)

Min grĂ„a cardigan 😍 Ă€lskar den ... blir perfekt pĂ„ sena sommarkvĂ€llar och hösten 😊
(null)

Min fina kofta 😍 
(null)


Ni fĂ„r se mer i nĂ€sta inlĂ€gg😊

Kommentarer:

1 Carro:

Vilka fina klÀder:)

2 Jenny:

Vad kul att dina syskon kommer i veckan 😃 hoppas att ni fĂ„r det jĂ€ttebra

3 sofia:

Vad roligt med lite nya klÀder! Ser fram emot att fÄ se resten :)

4 Therese:

Åh, sĂ„ kul med nytt :) Hoppas du fĂ„r en fin dag :)

5 Emma:

Snygga klÀder!!

6 Viktor HögnÀs:

Vilka fina klÀder :)

7 Emma Engström:

SÄÄ snyggt, jÀttekul att du fick klÀderna! :D

Svar: Tack snĂ€lla 😘
Michelle Frandell

8 Thea Martinsson - 22 Ă„r och blivande mamma:

Åh sĂ„ mycket fint! 😄

Svar: Tack fina 😘
Michelle Frandell

9 Emma:

Snygga.

10 Kamilla:

SĂ„ kul med nytt i garderoben

Svar: de e det verkligen :)
Michelle Frandell

11 Josefine Malmqvist:

vad roligt med nya klÀder! Ska me hÀmta mitt paket imorgon. sÄ taggad! :P

Svar: ja det e sÄ roligt , man blir som barn pÄ nytt varje gÄng :)
Michelle Frandell

12 Wifeey:

Ă„hh va roligt med nytt

Svar: det e det alltid :)
Michelle Frandell

13 Sanna:

Superfina klĂ€der!😍 Hoppas du fĂ„r de bra med syskonen!💕

Svar: tack fina <3
Michelle Frandell

14 Lillfoppan:

SĂ„ mycket fina klĂ€der!😍

Svar: Tack 😀
Michelle Frandell

15 Jenny:

SĂ„ fin kofta :)

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

16 Clara:

SĂ„ fin’🌾

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

Kommentera hÀr: