Fredag och äntligen frisk !




Woho , äntligen frisk efter 5 dagar med magsjuka . Första dagen var det värst . Spydde o spydde . Sen blev det bara toalettbesök vart tredje timme . Kändes lagom kul . Kunde inte gå ut modde illa och var skit svag , och så har det fortsatt i fyra dagar till . Lillplutten fick ju vara hos mammma o pappa .  

Idag ska jag få i mig näring . Ätit ris o tonfisk och blåbärsoppa och druckit Sprite hela veckan . Min mage bara kurrar något just nu.  

Ska ta o tvätta sen . Det lär behövas . Så hoppas ni får en fin fredag. Så är det ba fyra dagar kvar nu till maldivierna 😀😀😀 

(null)



Kommentarer:

1 Gisela:

Å herregud, fem dagar! Å mitt i värmen. Jag hade nog dött.... Jag önskar dig en superbra fredag och att du får i dig mat och piggnar på dig ordentligt 🌸

Svar: Ja det var det som det kändes som 😂😂😂 tack snälla
Michelle Frandell

2 Therese:

Fy vad hemskt det låter! Skönt att du äntligen mår bra, och hoppas du känner dig redo för Maldiverna :)

Svar: Det känner jag men hade velat jobba denna vecka ... som varit tack 🌸
Michelle Frandell

3 tea:

såå fin

Svar: Tack🌸
Michelle Frandell

4 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Åh så skönt att du blivit frisk!! 🌸

Svar: Tack 🌸
Michelle Frandell

5 Emma Engström:

Naaw så söt! Åh vad härligt att du är frisk <3

Svar: Tack ja det e det men man e fortfarande trött
Michelle Frandell

6 Jennifer:

Skönt att du mår bättre :D

Svar: Ja nu börjar det kännas bra igen :)
Michelle Frandell

7 Kamilla:

Så skönt att du äntligen mår bättre efter den långa magsjukan du åkte på. Ha en fin helg.

Svar: Tack fina :)
Michelle Frandell

8 Nathalie Gránglid:

Fy vad jobbigt med magsjuka men skönt att du äntligen är frisk igen! Kram på dig

Svar: Ja det va inte kul ...
Michelle Frandell

9 sofia:

Usch stackare! Tur att du känner dig bättre nu :)

Svar: Tack jo det gör jag :)
Michelle Frandell

10 Viktor Högnäs:

Fy bubblan! Inte roligt att ha magsjuka! Tur du mår bättre, hemskt äre :)

Svar: Fy bubblan 😂 det var något nytt 👍🏻
Michelle Frandell

11 Jenny:

Så skönt att du mår bättre nu :)

Svar: Verkligen :)
Michelle Frandell

12 Mirre - Sweetwords:

Oh fy för magsjuka, skönt att du är pigg nu

Svar: Ja men man känner trötthet fortfarande
Michelle Frandell

13 Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma:

Måste kännas hur skönt som helst att äntligen blivit av med magsjukan efter så många dagar!

Svar: Absolut 👏🏻
Michelle Frandell

14 Jennifer:

Va skönt att du mår bättre nu!

Svar: Ja det gör jag ^^
Michelle Frandell

Kommentera här: