Vad som händer i augusti månad 😀





Som vanligt gör jag en uppställning på vad som kommer hända i augusti månad . 

I juli månad så hände det ju maldivierna . Det var det bästa jag varit med om i hela mitt liv.  Mamma o jag har redan pratat om en resa för nästa år men när vet inget och jag måste spara till en resa . Det som varit mindre bra är träningen. Jag har inte tränat mkt och tappat totalt motivation men ska komma igång med det . Jag har umgåtts med familj o vänner o haft det bra . 

Köpt mkt nya kläder o kunnat sortera kläder och min garderob . 

I augusti : 

1. Umgås med vänner nu denna vecka . Ska till Gbg o träffa Ida .  

3. Min bror kmr hem den tionde 😀 då blir det bad i axamo som alltid 😀

2. Träna igen . 👊🏻

3 . Möte ang jobb (arbetsförmedlingen

4. Vi åker till Sthlm i sista helgen i augusti O jag få va med hela min familj . ❤️

Så det blir min semester månad sen i september hoppas jag att jag får börja jobba igen 😀


You are perfect just the way you are 🙏🏻

(null)


Kommentarer:

1 Lillan Kind:

Det är alltid kul att veta att man har saker på gång att se fram emot! Det behövs😊

Svar: Ja verkligen något o se fram emot 😀
Michelle Frandell

2 sofia:

Så roligt att få veta vad du har planerat :) <3

Svar: Kul du tkr det 😀❤️
Michelle Frandell

3 Lucy:

Åhhh Maldiverna är ett ställe jag verkligen vill åka till, det vore en dröm. Men just nu är det inte ens på Kartan då en budget är så tajt.

Svar: Kunde endast åka dit för jag fick försäkrings pengar från en skada jag har i axeln . Fick väldigt mkt pengar för detta o då valde jag att åka iväg :)
Michelle Frandell

4 Viktor Högnäs:

Kul att få veta vad du ska ha för dig! :) Då kan jag tro att du ser fram emot denna Augustimånad! :D

Svar: Ja men det kommer. Oh bli en bra månad :)
Michelle Frandell

5 Marie:

Oh skoj att åka till sthlm

Svar: Ja 🌸
Michelle Frandell

6 Jenny:

Så roliga saker du har planerat in :)

Svar: Ja det måste man 😀
Michelle Frandell

7 Nilla:

Låter som att Du har en bra månad framför dig :)

Svar: Jo men det tycker jag 🌸
Michelle Frandell

Kommentera här: