Nytt smink från skogsrospa.se




Eftersom allt mitt nya smink försvann från skogsrospa på flyget till maldivierna så fick jag köpa nytt ... så typiskt . Förra gången var det min adapter till datorn som trillade ur när vi reste till Karibien förra året . 


Tvålen är från grevinnas rum . Och den är underbar . Min jag köpte senast är halvvägs slut så tänkte passa på o köpa mer . 


Det e jätteviktigt o tänka på vad för produkter vi använder . Jag säger det igen eftersom jag blivit mkt mån om mig själv om oparfymerade produkter o parfymerade produkter . 


Jag har ju sagt detta tidigare men det e värt o säga igen . Använd bra produkter som är bra för huden . 


www.skogsrospa.se 


Där finns även bl.a. - Maria åkerberg , naturligt schampoo för håret som luktar jättegott :) m.m 


(null)




Sen har jag även beställt detta 

Från Bonprix ... 

älskar deras lakan . 😍 så detta e väl lite mest inför hösten . 
(null)

Kommentarer:

1 sofia:

Vilken otur du har! Sjukt snygga lakan :)

Svar: Ja ja har lite otur ibland 😂 ja visst e dem , älskar lakan .
Michelle Frandell

2 Emilia Lundmark :

Så fina grejer du köpt! :)

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

3 Denise:

Jag hade varit ganska glad att få köpa nytt smink faktiskt 😁

Svar: Inte när man precis förlorat sitt nya smink för tusen kronor . Men de känns bra o ha smink igen .
Michelle Frandell

4 Hamiyetsahin:

Tack för tipset det behöver köpa nya smink och bonprix handlar jag med⭐️😊💖önskar en skön dag⭐️💖❤️

Svar: Vsg :)
Michelle Frandell

5 Marie:

Snyggt du shoppat, och kul med smink

Svar: :)
Michelle Frandell

6 Sanna:

Håller med dig, viktigt att tänka på vad det är vi använder för produkter!😊

Svar: Det e det :)
Michelle Frandell

7 Lexochlogan :

Trist att det försvunnit men kul med lite nytt.

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

8 Kamilla:

Tråkigt när saker försvinner på flyget. Tack för tipset om produkterna.

Svar: Ja det e superbra :)
Michelle Frandell

9 Annica:

Vad anser du om Isabella Löwengrips produkter? Testat?

Svar: Inte testat dem så har ingen åsikt . Men använder helst natur produkter
Michelle Frandell

Kommentera här: