Måndag




Hej på er . Jag har varit lite trött de senaste dagarna. Det har varit jätteskönt o bara vara hemma hos föräldrarna o tagit det lugnt . Suttit ute på balkongen ibland o sen ibland inte gjort något . 

Så idag ska jag nog bara ta det lugnt. Åker nog hem till lägenheten antingen ikväll elr imorgon . Längtar jättemkt till helgen .  Fick veta igår att min bror kommer hit näst nästa helg o sen i augusti ska vi till min syster o bror i Sthlm . Yey . Så har ju lite o se fram emot . 


Mitt val i livet är inte ditt val . Det jag väljer är min vilja och mina beslut .   

(null)

(null)

❤️

Kommentarer:

1 Jenny:

Vad kul att din bror kommer i helgen :)

Svar: Nästa helg 😛
Michelle Frandell

2 Mariama:

Skönt med dagar där man bara kan ta det lugnt!
Hoppas du får en fin dag idag 😄

Svar: Ja :)
Michelle Frandell

3 Sofie:

Vad kul med besök. Ska ha min syster på besök på torsdag :)

Svar: Vad roligt för dej :)
Michelle Frandell

4 Freja:

Vad roligt! Man behöver saker att se framemot. O så fina bilder. Kram <3

Svar: Tack :)
Michelle Frandell

5 Sanna:

Skönt att vara hemma hos föräldrarna lite :)

Svar: Det är det man behöver omväxling ^^
Michelle Frandell

6 Johanna:

Åh. Härligt med lite syskonmys☺️❤️

Svar: Ja :) ja saknar min brossa 😘
Michelle Frandell

7 Jennifer:

Du bestämmer över ditt eget liv, så enkelt är det :D

Svar: Exakt ;)
Michelle Frandell

Kommentera här: