Fredag




Hej . Jag har inte orkat blogga nu . Har liksom inte så mkt lust till något . Längtar o saknar mina vänner o min bror kommer ju snart med så finns just nu inte mkt att göra då alla e väg på semester . Jag har redan haft min och känner bara att jag vill komma igång o jobba igen . Sista helgen i augusti ska familjen till Stockholm ialf . 

Möte ska det ialf vara i augusti och efter det får jag förhoppningsvis börja jobba igen . 

Det blev inställt denna helgen att åka till Gbg så det kanske blir i veckan istället . 
Så få ta denna helgen som den kommer och försöka komma igång med träning igen . 

Hoppas ni får en bra dag o ta hand om er ... 
❤️🐶

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 sofia:

Hoppas du lyckas att komma igång med träningen, jag veta t du kommer klarar det :) <3

Svar: Så snäll du är Sofia ❤️
Michelle Frandell

2 Freja:

Du är så himla fin!

Svar: Tack fina du med ❤️
Michelle Frandell

3 Kamilla:

Min ork är också som bortblåst men jag min rackare vågar mig på att skylla på värmen.Kram

Svar: Ja jag e bara inomhus för så fort jag går ut då svettar jag sönder mig o må illa fortfarande efter att jag brände mig i maldivierna så tar det lugnt med värmen men kommer sola o bada lite mer nästa vecka med kompis .
Michelle Frandell

4 Sanna:

Känn ingen press och ta en dag i taget, kramar!💖

Svar: Tack fina ❤️
Michelle Frandell

5 Daisy:

Inte alltid man ej orkar blogga 🙏🙏👑

6 Cissi :

Vad söt vovve 🐶🐶

7 Ina:

Känner detsamma...skriv bara när du känner för det...

Svar: Ska göra det tack finis ❤️
Michelle Frandell

8 Nilla:

Hoppas det går bra med träningen och att du får en fin helg :)

Svar: Ja vi få se vad det blir :) man känner sej såtrötg sv värmen då man svettas bara
Michelle Frandell

9 sofia:

Du är så fin :)

Svar: Du med ❤️
Michelle Frandell

10 Viktor Högnäs:

Åh, hoppas du kommer igång med träningen! Man mår så bra utav det och behöver det så oerhört! Förstår känslan att inte ha någon lust liksom, ibland är det lika med mig angående skrivandet! :/

Svar: Ja jag har verkligen ingen motivation o brukar annars hitta tillbaka snabbt men i år har jag igentligen inte haft ork för o träna o uteslutet det rätt mkt . Bloggorken kommer nog tillbaka när man gör lite mer :)
Michelle Frandell

11 Moa Hansson:

Man får ta en dag i taget! <3

Svar: Håller med ❤️
Michelle Frandell

12 Lexochlogan :

Kul att ha något att se fram emot i alla fall

Svar: Ja just nu står allt still ..
Michelle Frandell

Kommentera här: